(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yok/sun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yok/sun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yüreğimde maviye boyansa hüzün kallrmıydı hiç hemşerim. Huzur verdin tüm yüreklere. tşkedrim sana. saygılarımla. yüreğin hep mavi olsun, hüzün değil mutluluk bulsun.tebrikelr.
Şiirin bütününü ela almak istediğimde anlatılmak istenenin fazlasıyla verildiğini görüyorum... Lakin bazı yerlerde şiirin yazım şekli sebebiyle duraksalamalar yaşamam sesli olarak okuduğumda akışı bozuyor... Şöyleki şiir gibi bir akıcılık değilde bazı noktalarda sanki bir düz metinden satırlar okuyormuşum hissiyatı yarattı bende...
Fakat içerik olarak dopdolu bir şiir olduğunu söylememe sanırım gerek yok. Ve birçok şiirinde değindiğin gibi belki de mavi renklerin en güzeli... Gökyüzünü denizleri okyanus ları anlatıyor hep...
Zor/sun düşlerimde
İzliyorum benden gidişini
Aslında gidemeyişini
Git/me
gitmeye karar veren fikir hükmetmiştir ayaklara giden gitmiştir birkere,,,
yüreğinize,,fikrinize sağlık teşekkürler paylaşımınız için...
HAKAN ÖZTÜRK tarafından 2/2/2009 12:33:30 PM zamanında düzenlenmiştir.