(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
FIRTINA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
FIRTINA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Fırtınalar sadece ruhun posasını alıp götürürler.Yaşanmışlıklar hep kalıcıdır.Anıları su yüzeyindeki yazılara benzetebiliriz zamanla yaşamımızdan çekilip gider... Ne çok yalanlarla aslında kendimizi aldatıyoruz.Kendimize saygımızı kaybetmenin değerleri ters yüz etmemizin sonucudur bu durum.Bence bu kadar umutsuz olmayınız yaşama dair cesaret verirsiniz .Düşlerinizi hep canlı hep renkli tutun bence.Herşeyimizi kaybedebiliriz ama asla düşlerimizi boyamayı ve umudumuzu yitirmemeliyiz.Kutluyorum
her fırtına yenilgendir yakıp yıktığı alıp gittiği kadar yıkılmışlığı da vardır payımıza düşen hüzünlerden yaşama tutkusu doğar her gelen gideni unutturur da giden nasıl bir cehennemde yaşar bilinmez... güzel şiirdi...sevgiler saygılar
Bir günlük de olsa hayallerinizle yaşayın, güvenin çevrenizdeki insanlara ve ümit edin. Bunu denemenizde fayda var, en azından bir kaybınız olmaz!... O vakit dünyanın daha renkli, yaşamın daha zevkli, yaşanılır ve güzel olduğunu hissedeceksiniz.
Hayat bir ders daha verdi Fırtına alıp götürdü seni.
MAALESEF HER OLAYDAN BİR DERS ALIYORUZ AMA KEŞKE OLMAN ALABİLSEK,KIRILMASA KALPLAR,YAŞATILMASA ÜZÜNTÜLER..GİDENLERDE GİTTİKLERİYLE KALMIYORLARKİ,BIRAKTIKLARI İZLER.YILLAR SONRADA OLSA,DERSTE ALSAK,ACITIYOR BAZEN O YÜREĞİ,O KALBİ...SAPLANIYOR SANKİ BİR ŞEYLER,,UNUTTUM DESEKTE GİTMELERLE BİTMİYOR....
sitem,ince bir sızı,gizliden bir özlem, sarmaşık gibi örülmüş mısralar bir birine, düşündüm,keza şiir düşündürmeli, daim olun, bir sonraki şiirinizde bulusmak dilegiyle, sevgi ve saygılarımla...
Yağmur kokan serseri Duman altı olmuş düşüncelerimin esirisin Mis kokusu gitmiş tenimin Rengi kalmamış düşlerimin Bıçak sırtı olmuş hayallerim Yokmuşsun ki Var sanmışım seni. MÜTHİŞ İMGELER VE ÖYLESİNE GÜZEL YERLEŞTİRİLMİŞ BETİMLEMELER..DOLAYISIYLA TEMADAKİ İÇSEL DERİNLİK ŞİİRE AKICILIK KAZANDIRMIŞ VEDE BEN BIKMADAN ZEVKLE,HAZ ALARAK OKUDUM..YÜREĞE VEDE EMEĞE İNİZE SAĞLIK..KUTLUYORUM SİZİ..
şiir önce ismiyle uyumlu mana dolu bir şiir.barındırdığı ifade şekliylede öne çıkan şiir ve bu şiir altın seçkiyi hak edecek bir şiir kısacası fırtına esdi bizlerde fırtınadan geriye esintiler devam edcek gibi güzelbir haykırı olmuş ölüme esmiş sevgiliye esmiş.ayrılığa esmiş iyiki esmiş.......sayılar
insanın kendisini ve hayatı sorguladığı içten bir şiir... yaşanılanların hatta yaşanılamayanların muhasebesi gibi en doğru kararı yüreğin verecektir sevgilerimle hep canım benim...
İki dudak arası sevdalar yaşadım Sonrasını anmadım,aramadım Arayana da bulaşmadım. .... Sayın Mavi-gece iyi yapmışsınız bulaşmamakla.:)) Tebrikler güzel bir şiir. Saygılarımla.
Matemine sığındım yüreğimin Damarlarımda dolaşan kan kırmızısı sözlerin Hücrelerimin her deminde yaşamışken çocukluğumu Susmak oldu yine rolüm Düştü yakamdan ilk keşkelerim
Yalandı sevmelerin Dokunuşun aldatmacaydı tenimi Hayat bir ders daha verdi Fırtına alıp götürdü seni.
kutlarım efendim... hissediş ve söyleyiş olarak mükemmel bir şiirdi....selamlar...
İki dudak arası sevdalar yaşadım Sonrasını anmadım,aramadım Arayana da bulaşmadım
Yalandı sevmelerin Dokunuşun aldatmacaydı tenimi Hayat bir ders daha verdi Fırtına alıp götürdü seni.
Yüreğinizden ve yaşadıklarınızdan dökülüp gelen güzel içten duygulu dizelerdi.Kutlarım,hayatınızın hep sevgi dolu olması dileğiyle...selamlar ve sevgiler.
Ensemde ölümün nefesi Soluksuz yaşıyorum ben seni Yağmur kokan serseri Duman altı olmuş düşüncelerimin esirisin Mis kokusu gitmiş tenimin Rengi kalmamış düşlerimin Bıçak sırtı olmuş hayallerim Yokmuşsun ki Var sanmışım seni.
Hayat derslerinden biri...
Kutlarım
Sevgiyle...Şiirlerle kalın