(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÜREĞİM MAHŞER YERİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÜREĞİM MAHŞER YERİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğimiz kimi zaman mahşer yeri, kimi zaman yangın, geriye kalanda da acının misafiri... hayata bakarken, bazı duyguları ve düşünceleri yaşarken, olumlu yönde yaşayabildiklerimiz çok az şu zamanda... Yüreğimiz mahşer yeri, yüreğimiz kalabalık ve kim bilir kaç güzel yüreği öldürdük bu mahşer-i kıyamette... Belki haklı belki de haksız...
Ne yaptıysak kendimize ama...
Sevgiler mavi_gece...
Alen tarafından 10/14/2008 11:28:39 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hangi sevda kesişme noktasında birleşti ki ? Yüreğim mahşer yeri. Mahşeri yaşayan yüreklerin sesi olmuş şiiriniz. Tebrik ederim.Yürek sesini kutluyorum Şaire. Selam ve saygılar.
hayata bakarken, bazı duyguları ve düşünceleri yaşarken, olumlu yönde yaşayabildiklerimiz çok az şu zamanda...
Yüreğimiz mahşer yeri, yüreğimiz kalabalık ve kim bilir kaç güzel yüreği öldürdük bu mahşer-i kıyamette...
Belki haklı belki de haksız...
Ne yaptıysak kendimize ama...
Sevgiler mavi_gece...
Alen tarafından 10/14/2008 11:28:39 PM zamanında düzenlenmiştir.