Okuduğunuz şiir 31.8.2024 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
EYLÜL DOKUNUŞLARINDA SEN
Kırlangıçlar göçe durduğunda nasıl tutayım ki ruhumu yaz biter güz devrilir üzerime yine eylül yine ş(eh)iirlerin içi y/anar y/aralanır titrerim yaprakların geldikçe iniltisi
köklerimi kavrayan enstrümanların en tatlı teli doğuştan yüzüme oturmuş gülüşüm sesimi çağıran yağmurla mülayimleşir uzunca zaman felç olur
güneşin okşadığı kalbim durur ikimiz birden suskunluğa gömülürüz ıslığını artıran rüzgârın altında üzgün ve hayal kırıklığı içinde yabancıyız
işte o vakit yürüdüğümüz her yerde mazide saklı anılar sokağa sürüklenir ellerin kadar esmer daha koyu renk olur İstanbul’un gözleri bin parçaya bölünen pencereler kapanır sessizce...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EYLÜL DOKUNUŞLARINDA SEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EYLÜL DOKUNUŞLARINDA SEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hani insan'dan insan'a güzel sözcükler sızmalı dersin.. İnsandan insana sevgi sızmalı.. Hani insan insan'da gülümseme bırakmalı dersin... Hani insan'dan insan'a güzel anlar kalmalı... Hani ne bileyim insan insan'a Işık olmalı... Edip CANSEVER
Demli çay alır mısın ☕️ yazı ışığını pek beğendim 🦋
Takip ettiğim şairlerin bildirimlerine bakarken dedim ki Ümmühan hanım günün şiiri seçilmiştir...Şiiri okumak için girdiğimde ise hiç sürpriz olmadı kırmızı kurdela...Tebrik ederim.Eylüle dair yazılan ender şiirlerden olan şiirinizi. Selam ve saygılarımla
Eylül ve sonbahar benim için de farklı anlamlara bürüdüğüm bir ay/mevsim. Aynı zamanda hüzüne bürünmemiz için kendimize bahane oluşturduğumuz bir ay/mevsim. İpeksi bir anlatıda keyifle okuduk güzel hisler edindik. Kaleminize sağlık.
Şairin güzel yüreğinde doğuştan oturan bir gülümseme olsa da, bazen Eylüllerin hüzünlü elleri dokunabiliyor o yüreklere de... Belki de hep hissediyoruz hüznü özellikle son zamanlarda , Eylül bahane
Fakat yine de Eylül çok yakışıyor şiirlere de, kaleminize de
Bugün hep bu şiire gelip tebrik etmek istedim. Geç kalmışlığım için affola Gönülden tebrik ediyorum sevgili Ümmühan
Günüme seçtiğim ve yerine son derece yakışan muhteşem güzellikteki yürek sesinizi tekrar gönülden kutluyorum tebrikler efendim. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler ve şiir dolu günler dileğiyle.
Hoş geldin Eylül! Hüzün diyorlar bir adına, Hüzün hangi renk sahi? Sarı diyorlar sarıdaki cıvıltıları duyamayanlar. Seni dinliyorum Eylül hangi makamdan çalacaksın? (Nurtanesi) Eylül kokusunu içinize taşıyan günün seçkisine yakışan emeği kutluyorum
işte o vakit yürüdüğümüz her yerde mazide saklı anılar sokağa sürüklenir ellerin kadar esmer daha koyu renk olur İstanbul’un gözleri bin parçaya bölünen pencereler kapanır sessizce... Çok güzel bir şiir yürekten kutladım yazan yüreği. Kaleminize sağlık...
Eylül dendi mi aklıma hep şu kulaktan duyma söz gelir:
"Eylül hüzün ayıymış, sanki diğer aylar mutluluktan geberiyorduk!"
Fazla yükleniyoruz bu aya, fazla anlamlar yüklüyoruz. Güz gelince, ağaçların yaprakları sararıp düşünce, bizi de bi kasvet kaplıyor, tek tek dökülüp kırılıyoruz bu eylül hastalığından. Bu ayla da sanki mikrop taşıyan, iltihaplı bir yarayı açıp kapatıyoruz.
Eylül sendromu kapıda, camları kapıları iyice örtün, bol bol rezene için.
seni okuduktan sonra Eylül'e yan çizeceğime, kendimi çizerim daha iyi:)))
Ah Ümmühan, Allah'ını seversen şu yumuşak kalbinden hepimize ver azıcık, hoş ben ara sıra yumoşla da yumuşatıyorum ama birkaç saat sonra yine keçi yünü gibi sertleşip keçeleşiyor. Ben napim? Ben değil, kalbim bana yamuk çiziyor.
Değişme, hep böyle güzel kal ama çizdirtme de kalbini...🧚♀️🧜♀️🧞🧘♀️🤸♀️
ağustos’un son günü. gitsin zaten eylül bana daha iyi gelir. erken kalkmalarım ile köşe kapmaca yapmayı bırakır güneş. yürüyüşlerime gri bir halı serip, ıslak bir kitap cümlesini hatırlatır eylül. senin yokluğuna eşlik eder şehir. yüküm azalır.
Güzel şairem benimde Hem en sevdiğim ay Hem de en çok hüzünlendiren ay'dır Eylül
Biraz da bulut olmalı aşk Tül olmalı Zar olmalı İç içe geçme, biri birinde kaybolma Biraz susma, duyma Ahu zar olmalı… Çay gibi demlenmeli, yağmur gibi d/inmeli, Aşk dediğin doymalı…
Eylül... Solan yaprakları anlatan lisan. Gülü ağlatan, bülbüle feryat ettiren. Bir yaz daha bitmiştir artık, gelmiştir sonbahar mevsimi. Yaz bitti bir güz daha devrildi işte yine üstümüze.
Düşen bir yaprak görürsen beni hatırla demiştin Biliyorsun seni ben sonbaharda sevmiştim... der gibi...
Tebrik ediyorum, akıcı ve manidar bir şiirdi.
Selam ve Sevgilerimle.
ŞİİRLERİN ŞAİRİ tarafından 31.8.2024 15:54:11 zamanında düzenlenmiştir.
Hüzünlü insanlar şiir, mutlu insanlar şarkı severmiş öyle okumuştum bir yerlerde. Hem şiir hem de şarkı sevenlerin duygu kat sayılarını tutmak mümkün değil....
Hastalıklı bir ilişkinin anlatısını okuyor gibiydim 2 ve 3. Bölümler anatomi derslerine Bir kalbin nasıl öldüğünün anlaşılması adına Kadavra olarak bağışlanabilir. O kadar güçlüydü işte Ki çok şey bulacaklardır…
Yolculuğun bittiği yerde, yepyeni yollar başlar Ümmühan. Kırlangıçlara benzeyen yüreğindeki göç seni bizden çok uzağa götürmesin. Kısa süreli memleketine dağlarına git ve sevdiklerine geri dön. Abin
Eylüldür hüznün adı Şair dilinde .Hüznü bir başka derinlikli anlatır söyler diller.Güçlü kalemden güçlü bir şiir okudum. Keyf aldım Hüzün değmesin yüreğinize.
Selamlar... Saygılar...