eski bir resimdi son darbeyi vuran tozlu raflardan sasararmış ucu sarkan gençlik kokusu sinmiş biraz birazda hüzün ..öylece baktıran..
yamacında eski bir radyo göz kırpmada malum raflar tozlu..az buçuk üflemeli pilim olsa çalışırım hala edasıyla bakıyor mazide kalan aşkları şarkılara dökmeye hevesli yıpranmış inim inim her yanı sanki insana aynadan kendini izletiyor..
rafa serilmiş hallice gazete eskilerden bulmaca sayfası al beni der gibi üstünde ağaç kalem kalmış kimbilir kaç yıllık sanki geçmişten anılara dalmalık..
soldan sağa bir kelime üç harfli sevda da denir adına diyor lakin bendeki sevdanın her anlamı sen kim değiştirebilirki.. eski bir bulmacamı ..pehh.. adınsa beş harf..yanlışlık bulmacada sanki..
arka sayfada büyükçe bir resim içinde on kişi gizli diyor on dakka süre vermiş ilk bakışa dokuz tane sen affet.. onuncu seni bulmak ikinci bakışa kaldı on dakkaya kalsak kimbilir kaç yüz tane sen resme sığacaktı..
gazeteye ilişmiş eski bir mecmua pazar eki olmalı kendinden halli kapağında dev puntolu reklam al yazmalım tekrar sinemalarda içinde sararmış bi kağıt son nefesinde sana kavuşma hayallerinin bir kaç satır solgun şiirini azimle saklamakta..
belliki kabataş sahillerinden kalma gençlik işte deniz kokusu meyletmiş kanı damarda akşam vakti olsa gerek bir kaç yıldız batan güneşin peşinde çamlıca tepesinde peri tozuna bulanmış sen yan iskemlede karalatmış üç beş satır çay bahçesinde..
artık o sahilde yok biliyormusun sen gibi yerini aldı tozlu resimlerde dalgalar sahile küskün taş duvarlar araya girmiş sevdaların yüzüne çarpamıyor artık deniz suyu ıslatamıyor ateşlerini sağa sola atılmış üç beş tabure kayıp çaycının sıcak suyuna hasret demsiz kalmış sevdalar ..hiçliğe savruluyor...
lakin rolünün ezberinde tozlu raflar hep yerinde kimi zaman sahilde kaçak bir çay bahçesi iki bardak demli çaya dost resimler.. kimi zaman uçsuz bucaksız hayallere gebe gökyüzü tebessüme doğumhane büyülü hatıralar.. özlendiğinde..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
öylesine şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
öylesine şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.