ve gecenin ilk tuzağına düştü.. boş bir yatak patavatsızca bakıyor çekecek kendine .. şuh hayallere gebe densiz lakin doğuma geç.. menapozda fakında değil..
ve sabahın ilk tuzağı geceden kalma sönmüş kendince duş alsan soğuk ayaz bekliyor dışarda çıksan boşverip.. gün boyu akıl ziyan başına ne gelse hep cenabetlikden..
ve gündüzün ilk tuzağı gülümser genç kız durakta ..leyla sanırsın bi an.. otobüs camında farkedersin kendini o an tebesümle biner gidersin.. andaval halinle mecnunluk ne haddine..
ve akşam ...temiz bir gün vukuatsız umursuz duygu fısıltıları öylesine bi adam felsefesi hani derler ya ne etliye ne sütlüye sağ salim sığınakda şükür bastırır mideyi bi kaç lokma girer yol alır kan dar düşüncelerde büzüşür etraf karışık sağa sola dağılı boş gebelik tanılı hayaller otobüs camına takılmış kız azbuçuk akılda biraz cesaretdi belki. birlikte yanmaya esaretin bedeli malum, hakediş eh madem gün sonu perdeler kapanmalı, ışıklar sönmeli sancılı resitaller başlıyor. ama suskun.. gölgesine sinme vakti karanlıklara sığıntı. ama sırdaş.. asıl dümene yol almalı ağırdan usulca sönmeli alazı uykuda..yoldaş..
beşer adem oğlu şaşar elbet. cezbe şuh düşler.. şer yorganına sarılış. destursuz kaçış..
ve yine gece.. ve yine hayaller.. ve yine kısır döngü..boş yatak.. tuzak..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
öylesine şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
öylesine şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.