kayda değer yeni bi şey yok dünün pişmanlığı yarin kaygısı arası kopyala gitsin dün ne yaşandıysa nede olsa bugünde kalcak aklımız.. yarında maksat hikaye olsunsa hayat yazılmalıysa bir kaç satır uğraşmamalı geçmiş denen kütüphaneden yapıştırmalı dünden yada bir başka ömürden henüz dumanı tüten..
tek kişisin ya hayatta özelsin sen farklı diğerleri söylemleriyle talan edilen hayatlar verilen hipnozla özgüven damarda coşkuyla akıyor sanki herkes muhtaç sana hissi oysa her tüten baca altında aynı hayaller aynı ihtiras aynı doyumsuz açlık farkettiğinde iş işten geçen bozguna uğramış hiçlik hissinde çırpınan birbirinden farksız benlikler..
boşluklarda kalır tıkanır bazen hayaller nası olcak düşüncesi araya girer yüksek topukların süzüldüğü an herkesin ayrı yandığı sandığı oysa aynı ateşe sarılmış şeytani fısıldamaların oynaştığı hayalleri bir kenara evirdiği.. bugünede şükür gelir peşine bir tesellidir keyif anı her nefsin aynı şuh pembe rüyaları ardına.. kopyala gitsin zati farkı yok et ete değecek ya..aynı hikaye aynı rüya
kayda değer yeni bi şey yok ite kaka gidiyorsa hayat şehvet açlığı günü bile belli her duvarı süsleyen takvimde diğer günler mide sahir.. zaten yaşanmıştır iki damla iltifat yada şiir bir yerlerde iki satır arasında herkes sansada şahsına münasır.. bir ahenk içinde sanki vakit yıldızları sönsede yakamozların bilki ardına güneşdoğacak lakin bir başkasına batmış olacak saat altı buçuk ..alarm yine çalıyor tutarsız dejavuları farklı bedenlerde oynaştırıp tekrarlıyor her an anını .. bir başka yolun sonunda..hayat..
kayda değer yeni bi şey yok eğer yazılmalıysa bir hikaye her bedene kopyala gitsin dünden yada öbüründen yorma bizi fazla..hayat..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
öylesine şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
öylesine şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.