Bir kalem beyaz bir sayfa yeter yazmaya. Ağzında gözün yok diye. Sustugunda kör sananlara inat kahraman Sen ol bu romanda. Pusulaya ihtiyacın yok okyanuslar dolusu sevgin var ya.. Görünecektir kıyı bir şekilde Maviyle sevişen bulutlar evrildikce.
Seninle yaşayan koskoca alem Dönüp dursa da icinde. Çevirip başını b/akma geriye sakın hatalarını da silme.. İhtiyacın olan tek şeye karşı Kaptan da sensin gemi de. Küf kokan gecede Devrilirken uykusuz cümleler üzerine Sukutu ezber eylesin dilin Kendinle konusurken bile. Beklentisiz sev seveceksen Aydınlık gülümsemelerin içine acıları koyarak. Ümidi patlatacak Z/amansız yağmurlar lazım simdi Düşman olduğun her damlada Tüm özlemleri yakıp Düşlerin kanatlanirken gecede Hadi gücün varsa temizle tüm alfabeyi Mavi hüznü infaz ederken güvertende Derin dehlizlerinde parlasın bir inci İstiridyenin içinde..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SİLME şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SİLME şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her zaman ki gibi; harika duygularla kendi tarzınızda gönlünüze gelen duygularınızı beğeniyle okudum , hislenen yüreğiniz, kaleme döken elleriniz dert görmesin selam ve sevgilerimle kalın sağlıcakla...
Yanlışlıklar deniz fenerin olsun Arkandan aydınlatsın Aydınlık yolun Hayatının figüranıysan dert bitermi Baş rolde sensen sendedir kıratın gemi Tüm alem sana bende Sen aynı bedende Fırtınayla dalgalar gelsede İç çekme güven kendine Gönül sıcaklığın yeter herkese
Vuslat Süleyman Kır der gibiydi şiiriniz beğeniyle okudum. Saygılarımla
Değerli şairim sayfanızda yürek sesinizin mısralara yansımasıyla ortaya okunası güzel bir eser çıkmış yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun selam saygı ve sevgilerimle kal sağlıcakla
Harika duygularla yazılmış muhteşem güzellikteki şiiriniz için gönülden kutluyorum tebrikler efendim. Gönlünüze ve duygu dolu kaleminize sağlık diliyorum. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler dileğiyle.
Çok teşekkür ediyorum.Biraz defterde ara verdim Sosyal medyaya yöneldim yine şiirle tabii.Daha fazla şiirlerimn okunması adına.İnstegramda çok rahatlıkla video yapılıyor.İstedigim müziği resmi koyabiliyorum İnsanlar görsel ve işitsel olduğunda şiir okuyorlar. ..
Şiirden kopmak mümkün değil.
Hoş buldum sizler de bana hoş geldiniz.🙂❤️🌹bugün kimse gelmez diyordum Saatte geç olmuştu.Tum arkadaşlarım ziyaret etti çok mutlu oldum
Çok teşekkür ediyorum.Biraz defterde ara verdim Sosyal medyaya yöneldim yine şiirle tabii.Daha fazla şiirlerimn okunması adına.İnstegramda çok rahatlıkla video yapılıyor.İstedigim müziği resmi koyabiliyorum İnsanlar görsel ve işitsel olduğunda şiir okuyorlar. ..
Şiirden kopmak mümkün değil.
Hoş buldum sizler de bana hoş geldiniz.🙂❤️🌹bugün kimse gelmez diyordum Saatte geç olmuştu.Tum arkadaşlarım ziyaret etti çok mutlu oldum
Selamlar... Saygılar...