-- - Seslendirme ve klip için Barış Ozan Zeyrek beye teşekkürlerimle ---
gerçek bir dost bulduysan sana büyük hediye bu zamanda böylesi zorla bulunur elbet gururla gez yollarda, ey dostum diye diye kıymetini bil dostun, yaşasın ilelebet
şu koskaca dünyayı, kimseye dar etmeyin karşılıklı yorarak âleme kör demeyin her derdi olanı da bir de sizler itmeyin dostluk paylaşmak demek haksız paylar yemeyin
bir de sen zorluk katma hayatın dar yolunda arkadaşın sesleri bütün cihana varsın birkaç tatlı sözleri taşısınlar kolunda sevgi dolu sözcükler rüzgâr sesini yarsın
ruhun güzel değilse güzellik yere batsın sözüm ona aşklara yâr deyip geçme sakın gerçek dostu bulanlar kardeş elini tutsun saçındaki akları kar deyip geçme sakın
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
dostuna sarıl şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
dostuna sarıl şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şairim başta savaşın ne demek olduğunu çok iyi bilen biri olarak Kuzey Irakta şehit olan 12 askerimize Allahtan rahmet kederli ailesine ve milletimize baş sağlığı diliyorum sayfanızda kurgusu ve akıcılığıyla duygusu ve anlamıyla güzel bir eserinizi beğeniyle okudum yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun selam saygı ve sevgilerimle kal sağlıcakla
Ne güzel yazmışsın canım arkadaşım. Duygulanarak okudum. Bu zamanda dost bulmak zor dostum. 😉😘 Samsun'da ilk candan dostum arkadaşım iyi ki varım. Can arkadaşım seni seviyorum. Ozan Babam bir tanedir yorum da. Şiir de Şiir gibi olmuş. Kutluyorum selamlar sevgiler canım.
Dost bulmak, birine gerçek anlamda dost diyebilmek oldukça zordur. Zamane aşkları gibi zamane dostluklarıda menfaat ve çıkara dayalı oluyor. Gerçek dostlukların kurulabildiği bir dünya temennisiyle şairemiz. Yüreğinize, gönlünüze ve emeğinize sağlık. Tebrik ediyorum ve kutluyorum sizi. Güzel bir şiir okudum. Dostlukların pekiştiği, gönüllerin mutmain olduğu bir dünyada yaşamak dileğimle selam ve saygılarımla hayırlı geceler esen kalın..
Kanaviçe tadında o ilmek ilmek işlediğiniz şiiriniz harika tüm şiirleriniz gibi kutluyorum seni şairim kalemine yüreğine sağlık kal sağlıcakla selamlar saygılar sunuyorum efendim nice şiirlere
Bu şiir, insanların birbirlerine saygı ve sevgi göstermelerini, dostluk ve paylaşım değerlerini yüceltmelerini, yalan ve haksızlık yapmamalarını, gerçek aşkı ve dostluğu bulmalarını öğütleyen bir şiirdir. Şair, hayatın zorluklarına karşı arkadaşın sesinin ve sevgi dolu sözcüklerin önemini vurgulamaktadır. Şair, ruhun güzelliğinin dış güzellikten daha önemli olduğunu, saçındaki akların yaşlılığı değil tecrübeyi gösterdiğini söylemektedir. Şair, şiirin sonunda okuyucuya şiirini yorumlamasını istemektedir.
Anlam dolu ve anlatımı mükemmel bir hece şiiriydi, beğeni ile okuduğum bu muhteşem eseri ve değerli şairimi yürekten kutluyorum, en içten selam ve saygılarla, nice şiirlere.
Alptekin Yazar tarafından 11/23/2023 8:11:08 PM zamanında düzenlenmiştir.
Her zaman ki gibi harika duygularla zengin kelime hazinesi ile yazmış olduğunuz gönül sesinizi beğeniyle okudum; Gönlünüze gelen ilhamınız sel olsun taşsın, yazan kaleminiz daim, yüreğiniz dert görmesin, Allah'a emanet olun...
gerçek dost bulmak o kadar zor ki bu zamanlarda...öyle bir zamanki hep dost dediklerimizden hançerlendikçe... yorum ve şiir oldukça güzel-di tebrikler şairem sevgimle hep
geçmişte da bazen dost denilenler öyle çıkmadığından yakınmış olmalılar ki hep aklıma Aşık Veysel'i getirir dostluk...
"Dost dost diye nicesine sarıldım, Benim sadık yârim kara topraktır Beyhude dolandım, boşa yoruldum, Benim sadık yârim kara topraktır...
deme ihtiyacı duymuş olmalılar...bu durum bugün daha da belirgin bir hal almıştır güvenilir dost bulmak hazine bulmakla eş hale gelmiştir. konu çok çok güzel, işleyiş mükemmel okuması doyumsuzdu. tebrikler ve saygılar sunuyorum...