Okuduğunuz şiir 19.10.2023 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
insan hakları
bir parantez açılmıştır savaşın ilk başında bekliyoruz parantezin dostluk ile kapatılmasını gelmiyor beklenen gün parantez içi vahşet görüntüleri izliyoruz yeni öyküler başlıyor acımasız en çok ta çocukların kalbini vuran
bir hitler yaratıyor hitler’den kaçanlar hastalar korumasız, doktorlar çaresiz alevlerin koynunda uyanıyor anneler kaderimiz hep keder dolu mazlumların ahı çığlık çığlık abluka altına alınmış insanlar diyoruz ya esasen insanlık ve medeniyet abluka altında içeriye sızmıyor bir damla insan hakları
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
insan hakları şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
insan hakları şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
''Bir Hitler yaratıyor Hitler’den kaçanlar.'' Evet ,işte şiirin ve yaşanılan dehşetin özeti bu. Kutluyorum güne düşen bu güzel şiiri ve duyarlı yüreği ... Selam ve sevgiler.
Olup bitenlerin özü buydu esasen. Düne sessiz kalanlar yine izlemekliler yaşanan trajedilere. İnsanlık kör,sağır, duyarsız, umarsız... İlhamınız daim olsun dilerim. Saygı ve selamlarımla.
Maalesef "insan hakları" (temel hak ve özgürlükler); dünyada zorba olanların keyfi ve çıkarlarına uygun olarak ugulanan soyut bir olgu durumunda. Dolayısıyla her yerde ve herkes için hayata geçirilmesine izin verilmemekte...
Anlıyoruz ki, pes etmeden, mücadelesini vermekten başka bir yol yok...
Savunmasız güçsüz biçare çocukları ve kadınları.Füzelerle bombalarla öldürmek savaş deildir.En büyük insanlık ayıbıdır.Adaletsiz ve haksızlık örneğidir. Elbet Allahın gazabına uğrayacaklar inşallah. Duyarlı gönlünüz güçlü kaleminiz var olsun.
"Doğruyu güçlü kılamayanlar, güce doğru dediler" der Pascal Yine "Kuvvete dayanmayan adalet aciz, adalete dayanmayan kuvvet zalimdir" demekte ünlü matematikçi, düşünür
Yüreğinize, emeğinize, kaleminize, kelamınıza bereket Güne gelen şiirinizi tebrik ederim Selam ve saygılarımla.
Söz bitti. Tüm dünya sessiz o halde Şiirler de sussun 🥺 Keşke böyle şiirler yazılmasaydı Ve biz okumasaydık Çiçek böcek ve gülen çocuklar olsaydı şiirler de Maalesef ki, yok oldu o çocuklar şiirleri de süsleyemezler Şiirler de yas tutsun Şiirler de sussun 🥺
Maalesef olan garibana ve çocuk kadın yaşlı masumlara oluyor. Ne insan hakkı ne insanlık var. Robin Sharma diyor ki “İnsanlık çok ilerledi. Artık görünmüyor”
Güzel bir eser tebrik ederim değerli meslektaşım. Yerini de hak ediyor.
Hastaneyi bile vuracak kadar acımasız, gözü dönmüş, suçsuz günahsız sivillerin, kadın ve çocukların canlarının yanmasına sebep olanları Cenab-ı Hak Kahhar ismiyle kahreylesin inşallah 🤲 Duyarlı yüreğinize ve kaleminize sağlık diliyorum, Allah yardımcıları olsun inşallah. En içten selam ve saygılarımla.
Emperyal güçlerin israilleri bitmez şairem çıkarı nerede neyi gerektiriyorsa orada bir israil yaratmaktadır. Her zaman ve her yerde güçlü haklı olunca sonuç bu oluyor. Barış olsun çocuklar ölmesin anneler ölmesin. Kaleminiz daim olsun saygılar sunuyorum
Her nerede olursa olsun her zaman güçlü haklı çıktığı içindir ki insan hakları da güçlünün olurken güçsüze hak falan tanımazlar. İşte örneği gazze de şu an yaşanıyor. Hitler, yahudileri yakmış, bizzat gezmek için gittiğim Almanya da Yahudilerin yakıldığı kampı gezerek gördüm. Allah’ın lanetlediği bu milletin sonu çok hazin olacak. Şimdiden gargad ağacı dikiyorlar çünkü her şey bunların saklandığı yeri haber verecek. Yalınızca gargad ağacı hariç. Yüreğinize, gönlünüze ve emeğinize sağlık… Kutluyorum sizi selam ve saygılarımla hayırlı akşamlar diliyorum.
duyarlılıkla dolu asil yürek sesiydi. Allah'ın dünyaya gönderdiği en muzır, en berbat ve de en namert milleti Yahudilerdir.... kötü her zaman kötü, dün ne ise bu günde o. tebrikler ve saygılar sunuyorum...