(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
akşam kızıllığı bulut kanıyor türkü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
akşam kızıllığı bulut kanıyor türkü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiiri okuyunca bir insanın iç dünyasını ve düşüncelerini de anlıyorsunuz. Yüreğinize, gönlünüze ve emeğinize sağlık şairemiz… Tebrik ediyorum ve yürekten kutluyorum sizi. Nice şiirler de buluşmak dileğimle selam ve saygılarımla. Esen kalın. Cumhuriyet bayramınız kutlu olsun nice yıllara inşallah..
Güzel şiirdi duyguluydu, haz alarak beğeni ile okuduğum bu muhteşem şiirinizi ve naif kaleminizi yürekten kutluyorum. En içten selam ve saygılarla, nice böyle şahane şiirlerinizi okumak dileği ile esen kalınız.
Tebrikler hocam yüreğiniz dert görmesin kaleminiz daim olsun yine anlamı ve anlatımıyla duygu yüklü harika bir şiir okudum kaleminizden nice şiirlere inşallah Sonsuz sevgi ve saygılarımla
Asil gönlünüzden sayfanıza dökülen nadide şiirinizi severek ve de hazla okudum... yine türkü tadında okuma hazzıyla dolu pek müstesna dörtlüklerdi... tebrikler ve de saygılar sunuyorum...
Duygunuza kaleminize sağlık maşallah tek kelime.ile muhtesemolmuş üstade sahilde kumların kendi dili var kumları çekerken kendi eli var neler fısıldıyor dinle sözünü neler gösteriyor, aç bir gözünü
Tebrik ederim saygılarımla