Kırık testitarihin duvarlarında harfler bir duman türküsüydü göğün ... uçurumun avaze sesinde göçebe geceler.. bir yanımın sızısında eski rüyayla seyrelen yangın isi içim kulağımı dayadığım zamanlardan geçiyorum kırık testi de aşklar en tenha gölgelerin köklü demi kokusu sinmiş sılada yankım içimde bir yerde sökülen sözcükler ve hiçbir zaman burada yaralı hikayelerin tuzlu boşlukları sarmaşıklar gibi uzayan esrarlı aynada yüzüm nehir penceresiyle gözüme seyiren mevsimler kızıl bir nefeste şiirle yazılan. rengi alınmış karanlığın köpüren dalgasında derince yaralar biliyorum yeniden döneceğim buraya kuruyan uykuların tarçınlı suyunda geriye çekilir rüzgar ayakları bir eşiğin sandallı şehrinde sağır dudaklar ve uzun soluklu ordular burada parçalar eşliğinde kısık ışıklı odalarla sevişiyorum Bir gece yarısı koluma giriyor kentler, uykulu ağaçlar ... |
uçurumun avaze sesleri, kulak dayanan zamanlar ..
kokusu sinen yankılar ..sağır dudaklar, uzun soluklu ordular..
bütün bunlar,
hayal gücünün temsilini oluşturan duyguların birer birer mekansallaşmasını sağlayarak sinestetik bir şiirin doğumuna zemin hazırlamışlar.
tesbih şiirlerinin genel özelliği bunlar.
devrik cümleleri, kendi algılarını oluşturan kavramlar topluluğu şiirde kullandığı imgelerin duyumsatma gücüne güç katan unsurlar.
şiirlerinin içinde bazen bolca resim
bazen bolca tabiat ritüelleri
bazen de bolca ahenkle karşılaşmak mümkün.
içsellik ögelerine
tematik dokularına ışık olan bu unsurlar,
eskimiş, paslanmış tüm çivileri söküp atıyor yerinden.
bazen içimizde kıvranan çığlıkları
bir kuş gibi salıvermek gerekiyor,
özgürce..
eyvallah