yine bir akşam üstü sokakta derin hüzün umutsuz kalınınca besmele olsun sözün günümüz ahvaline üzülür kalbim her gün tarikler tarik değil, milletin hâli yaman
ruhumu doyurmalı cezbeye bağlı sözler aracısız, papazsız bizi bekleyen izler veda hutbesine ve kitaba bağlı bizler bir huşû bekler beni dua ettiğim zaman
üçlemeyin islamı ol hasret makamıdır katiyetle ve keyfle ol hayret makamıdır yaptığın her ibadet ol gayret makamıdır bildiklerin bir zerre bilmediklerin umman
gerçek dini bilmeyen yobaza soru sorma saçma cevap alırsın aklını boşa yorma bel altı cevap ile inanç yolunu kırma hoca diye geçinir kendisi bilmez iman
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yobaz başka dindar başka şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yobaz başka dindar başka şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yobaz ile gerçek dindarı ayıran bu güzel şiiri yazan şairi yürekten kutluyorum. Tebrik ederim şair. Ülke ne hale geldi sahte dindarlar yüzünden. Başarı dileklerimle selamlar saygılar.
gerçek dini bilmeyen yobaza soru sorma saçma cevap alırsın aklını boşa yorma bel altı cevap ile inanç yolunu kırma hoca diye geçinir kendisi bilmez iman
Tebrikler hocam yüreğiniz dert görmesin kaleminiz daim olsun gerçekleri haykıran yürek sesiniz susmasın nice şiirlere inşallah Sonsuz saygılarımla
Güne dair anlamlı okunası dizelerdi, gerçekten atalarımız; yarım şoför maldan, yarım hoca imandan, yarım doktor da insanı candan eder diye boşuna dememişlerdir. Kerameti kendinden menkul sayan yarım bilgili hoca görünümlü yobazlar yüzünden günümüzde bir çok gencimizi inancından ediyor. Aslında genel anlamda inançsız insan olmaz, kaynağı ilahi olan gerçek inançta insanın ruhunun gıdası gibidir insanı huzura rahata ulaştırır erdirir. Aynen değerli şaire hanımefendinin şiirinde belirttiği gibi; "...ruhumu doyurmalı cezbeye bağlı sözler aracısız, papazsız bizi bekleyen izler veda hutbesine ve kitaba bağlı bizler bir huşû bekler beni dua ettiğim zaman..." kalemin daim ilhamınız bol olsun. Tebrikler diyor esenlikler diliyorum. Saygılar.
başlık o kadar anlamlı ki. bu farkı anlayabilseydi bu millet dini hiç bir sorunumuz olmazdı... yobaz; İslam düşmanlarının İLERİ KARAKOLLARIDIR. dindar: dini kitabı mukaddes ve onun belirttiği Peygamber'inin yolunu yolu kabul eden gerçek Müslümandır. DUYARLI VE İNANÇLI ASİL YÜREK SESİYDİ. Tebrikler ve de saygılar sunuyorum...