Gözlerini doyuracak, haçlı mahsulü toprağı savuruyorsun Elinde mahşer tesbihi, kıyamete yazılmamış alamet arıyorsun Kılıcında kin izleri Kalkanında hin hisleri Durma...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SİYAH-BEYAZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SİYAH-BEYAZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Karşıtların birliği... Siyah-Beyaz... Birbirlerinin yaşama nedeni... Bir varmış-bir yokmuş... Birisi yoksa, diğeri de yok (mu?).. Birisi varsa, diğeri de var (mı?)... Birbirlerinin bağrında doğuyorlar! "Yaşamın diyalektiği..."
Konu, sağlam konu; Şair, koca usta, şiir seçki/n!!! Yüreğinden öptüm, çok keyif aldım. Dostçakal. Müjdat Eraslan.
Gözlerini doyuracak, haçlı mahsulü toprağı savuruyorsun Elinde mahşer tesbihi, kıyamete yazılmamış alamet arıyorsun Kılıcında kin izleri Kalkanında hin hisleri Durma...
Savaş!
vw kemik sesi değil bu.. kılıcın dişe dokunuşudur.. ötelerde selahattin eyyubi.. son haçlı inzivaya çekildi.. korkarak.. ama hala yaşayarak.. bir taş gibi..
yüreğine sağlık ustam.. güzel dizelerinize bunları serpiştirdim.. emeğiniz daim ola.. selam ve saygımla..