"Beni bir kadının elleri ile Yıkadığı ak kefene sarın" demiş şair Belki günahlarım Ağarır orda Ve ben Kokusunda teninin Melekleri de ikna ederim Güzelliğine Bir kadının gözyaşıyla defnedilmenin…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞAİRİN DERDi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞAİRİN DERDi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayatın son kapısından sevgilinin elleriyle uğurlanmak, katar mı ölüme hayat rengi? Dokunması bir ölüye bir dirinin, özür dilemek mi? Belki hiçbiri belki hepsi. ŞAİRANE olmuş hakiki tabirle söylersek.
"Beni bir kadının elleri ile Yıkadığı ak kefene sarın" demiş şair Belki günahlarım Ağarır orda Ve ben Kokusunda teninin Melekleri de ikna ederim Güzelliğine Bir kadının gözyaşıyla defnedilmenin…
"Beni bir kadının elleri ile Yıkadığı ak kefene sarın" demiş şair Belki günahlarım Ağarır orda Ve ben Kokusunda teninin Melekleri de ikna ederim Güzelliğine Bir kadının gözyaşıyla defnedilmenin…
kısa bir şiirle koca bir yaşamın izleri resmedilmiş...Günahlarının çok olduğuna inanan bir erkek ve önce belki bir kadın derken belli bir kadına yönelmeyen ancak onların (anne ve sevgili) oldukları zamanlardaki bağışlayıcılıklarına atıfta bulunan bir bakış açısıyla onların ellerinde yıkanmasını istediği ölü bedeni(ölünce tabii)
Sonra kendisi için ağlayan bir kadınla belirgenleşen sıfatlar...
"Beni bir kadının elleri ile Yıkadığı ak kefene sarın" demiş şair Belki günahlarım Ağarır orda Ve ben Kokusunda teninin Melekleri de ikna ederim Güzelliğine Bir kadının gözyaşıyla defnedilmenin…YILDIZ
Çok güzel bir şiir...çok beğendim...yürekten kutlarım efendim...saygımla..
oktayzerrin tarafından 9/16/2008 5:52:04 PM zamanında düzenlenmiştir.
Beni bir kadının elleri ile Yıkadığı ak kefene sarın demiş şair Belki günahlarım Ağarır orda Ve ben Kokusunda teninin Melekleride ikna ederim Güzelliğine Bir kadının gözyaşıyla defnedilmenin…
tam ince nokta vuruslu kutlarim