Tanrı aşkına bir daha gözden geçir içindeki nefreti Bir daha bak aynadaki sana.. Ellerin, Yüzün, gözlerinle Tescilli güzelliğine Bir sigara içiminde yüreğine bulaştirdiğin kara ziftin Diline de bulaşmakta…
Ne önemi var.. Ne kalacak geriye Hergün kendinden kaçarken Devirip kırdığın Değerlerin Cam kesiği acısı bile değilken gidişleri Bir bed/ dua kadar Olmayacak arkandan söylenen Sen” dönülmez akşamın ufkunda “ Kalacaksın.. Köpük köpük akarken hayat bulandırdığın sulardan bir gün Sende akacaksın..
Kadın.. zafer çığlıklarının tıngırtısından kendi sesini duyamıyorsun öyle soğuk ki sevgisizliğin içinde gölgen bile üsüyor Ayak diplerinde birşeyler ararken Ezip geçtiğin yürekler yüzünden Korkarım Başının üzerinden sana bakan önünde secde ettiğin Tanrı’yı bile darıltacaksın…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DiNLE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DiNLE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kadın.. zafer çığlıklarının tıngırtısından kendi sesini duyamıyorsun öyle soğuk ki sevgisizliğin içinde gölgen bile üsüyor Ayak diplerinde birşeyler ararken Ezip geçtiğin yürekler yüzünden Korkarım Başının üzerinden sana bakan önünde secde ettiğin Tanrı’yı bile darıltacaksın…
Sevgisizlik ve sevgiyi öğrenmek istememzlik.
Yaşamı öylesine acılar ile dolduruyor ki kim darılmış, kim gitmiş, kim yok olmuş hiç önemli değil. Çünkü sevgi denen kavram yüreğine hiç girmemiş.
Çok çok özledi şiiriniz. Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize. Sevgilerin her yürekte öğrenilmesi dileği ile
kalem ne de yakisoyor can sana ... yazmasan aglardi o kalemin..........
Bir bed/ dua kadar Olmayacak arkandan söylenen Sen” dönülmez akşamın ufkunda “ Kalacaksın.. Köpük köpük akarken hayat bulandırdığın sulardan bir gün Sende akacaksın..
Kadın.. zafer çığlıklarının tıngırtısından kendi sesini duyamıyorsun öyle soğuk ki sevgisizliğin içinde gölgen bile üsüyor Ayak diplerinde birşeyler ararken Ezip geçtiğin yürekler yüzünden Korkarım Başının üzerinden sana bakan önünde secde ettiğin Tanrıyı bile darıltacaksın…
yüreğinize sağlık güzel bir şiir okuttunuz tebrikler selamlarımla
Bin nasihattan bir musibet hayırlıdır derler ama bazı küçük şeyler kafamızın dank etmesine sebeb olur keşke vaktinde anlayabilsek insan anlıyor ama genelde işişten geçmesine çeyrek kala ondan sonrada ne yaparsan anca çerez olur yaşantında
Okudum ve bir daha okudum..ne çok kadına , ne çok erkeğe ve en önemlisi ne çok insana ithaf edilebilecek yalın ve nefis bir şiir...kutluyorum sevgilerimle...
meli,
kutlarim dost