Hangi anda susar hangi canda konuşurum kimliğim Şehrazat’ın bakışlarında sürgünlüğüm sana her doğuşumda
Kırgın ve dilsizliğin ölü notalarını hangi alfabe anlatır
Apansız uyanışım buhran içinde fütursuzca yağan iç çekiş namluda mermi gibi sert korku doldurur içime
Sevdim seni ben gür kirpiklerini, gözlerimden ayırmadan kekik kokan dağların koynunda memleket gibi besledim büyüterek
Yol verdiğim kervanlar ve içinde yükselen ürkekliğim gönlümün dümenini kavrayan onca sevgi varmak üzere gecenin sessizliğini yırtıp yanık bir tulum sesini uzaklarda ağırlar
Sevdim seni ben binlerce kez umuda sarılarak duygusal göçle taşıdığım yıllarda şimdilerde en iyi saatlerde uzanıyorum rotasız yolda göğün derinliklerine ruhumu bırakarak...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HÂR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HÂR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Zamanı geldi mi? Her çiçek mutlaka açacaktır. Bu yüzden güzel seven çiçekten anlar, güzel sevmeyen çiçekten anlamaz. Hep sözlerin insanların yüreğinden bir şeyler anlattığına inandım çünkü aşkın yalanı, dolanı olmazdı. Lakin hevesin menfaatleri olurdu. Keşke bizi her koşulda sevebilecek asil bir yürek olsaydı onun yüreğinde üşüyen yüreğimizi ısıtırdık birlikte gerçek bir aşkın elini tutardık, biz ona şiir olurduk o bize olurdu aynı duygularda kavrulur giderdik, Birlikte ağlardık, gülerdik hayalimizi kurduğumuz aşk yürek kapımızı çalma saati belli değil sadece hayaller bizim umudumuzu tazeliyor. çiçek kokulu şiirlerinize ve insancıl yüreğinize teşekkür ederim umarım yüreğiniz Hep aynı saflıkta kalır Allah'a emanet olun...
Sevdim seni ben binlerce kez umuda sarılarak duygusal göçle taşıdığım yıllarda şimdilerde en iyi saatlerde uzanıyorum rotasız yolda göğün derinliklerine ruhumu bırakarak...
ve göğün derinliklerinde yeni umut yıldızları doğacak. Sevgiyle harlayan yüreğin alevini bitimsiz ışığına dönüştürecek.
Her zaman ki harika duygularla yazılmış şiirinizi beğeniyle okudum kaleminiz bitmesin gönlünüze gelen ilhamınız sel olsun taşsın selam ve sevgilerimle Allah'a emanet ol...KADİR GECENİZ MÜBAREK OLSUN...
Yollar insanı derin düşüncelere saran yollar... Sevmek güzel can ama içinde hâr olmasın, can yakmasın. Gönüller hep mutluluğa çağlasın... Can kardeşim şiirini gece yarısı fark ettim gözümden kaçmış demek . Hüzünler senden uzak olsun dileğiyle o engin gül yüreğinden sevgiyle kocaman öpüyorum canım. Seni çook seviyorum... Allah'a emanet olun...👄⚘⚘⚘🌺🌹
Kardelen çiçeği tarafından 8/21/2023 10:57:59 PM zamanında düzenlenmiştir.
Gece sabaha ayak sürerken İçimin fecrini kızılımsı hasretler sarar Yağmur şehrin sokaklarını öperken Kuşlar göğün yarasına ağlarken Şimdi hangi eller tarar ıtır kokulu saçlarını Özlemin neşter edasında hançeremde ki sözleri doğrarken Söyle sevgili var mı benim gibi ayrılığın darağacın da Kan ter gözleri ile hala umuda aşkına şiirler ektiren..
Bilmiş ol: şirkette hava gene sıcak, gene güzel. Soluklanmak için şiir sayfana uğradım. Söyleyecek söz bulamıyorum, ne yapayım… Hep böyle su gibi ol işte.
Muhteşem bir serbest . Alıp götürüyor insanı. Kendimi Karadenizin yüksek yemyesil yaylalaronda horon dinler gibi hissettim şiirin esliginde. Derin yüreğinize kaleminize her daim saygımla selamlıyorum eserinizi
Harika duygularla yazılmış muhteşem güzellikteki şiiriniz için gönülden kutluyorum tebrikler efendim. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler diliyorum.