Hayat denen mevsimin sonbaharıdır artık. Takvimin yaprakları, yavaş yavaş bitiyor. Geriye bir baksana, neler neler bıraktık. Gülşende şeyda bülbül,zar ederek ötüyor.
Umutla bağlandığım, her şey hebaya gitti. Can bildiğim yarenler, bana intizar etti. Maske ile gezenler, artık canıma yetti. Güvendiğim insanlar uzaklaşıp yitiyor.
Kimse bilmez içimi aklımdan neler geçer. Fırtınalar umudu,birden kökünden biçer. Hüsrana uğrasa da,gönül susmayı seçer. Bu kalp artık dayanmaz,hızlı hızlı atıyor.
Zaman ne çabuk geçti,keşke çocuk kalsaydım. Babannemin bağından, kirazları çalsaydım. Gonca olup açarken, aynı dalda solsaydım. Kaybettiğim canlarım,hep gözümde tütüyor
Çizemiyorum artık,rengarenk resimleri Bahtiyar insanların kaybolmuş cisimleri. Ferahlık getirmiyor meltemin esimleri Özenle suladığım, güller yerde yatıyor.
Zifiri gecelerde uyku tutmaz gözlerim. Mazide yaşadığım, mutluluğu özlerim. Nasıl güzel geçerdi,kışlarım ve yazlarım. Zaman beni arkamdan, anılara itiyor.
Saçlar beyaz olsa da gönül hep aynı kalır. Şair olan yürekler, güzellikten feyz alır. Saatler yürüdükçe vakit elbet kısalır Candan gelen bir selam, ömre ömür katıyor.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Keşke çocuk kalsaydım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Keşke çocuk kalsaydım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her yaşın kendine özgü tadı ve güzelliği var örneğin torun sevgisini yaşıyor olabilir miydik Örneğin 'Şair olan yürekler, güzellikten feyz alır.' diyebilir miydiniz diyor selamlıyorum
Evet şaire ömür yavaş yavaş bitiyor ama asıl sonsuz bir yaşamı başlatmak için. Yaşama göre güzel ve anlamlı bir şiir. Yüreğinize gönlünüze sağlık. Tebrik ediyor ve kutluyorum sizi. Selam ve saygılarımla.
Büyüdükçe dertler de büyüyor Ülkü'm, acılarımız daha da artıyor... Bu meyanda yürek sesinizii gönülden kutluyorum. Gül yüreğinizden sevgiyle öpüyorum...😘🌹🌺
Gönül sesiniz için sizi tebrik ederim. Şiirime eklediğiniz yorumunuz için ayrıca teşekkür ederim. Ülkemizde meydana gelen deprem yüreklerimizi titretti. Rabbim yıkıntı altında kalan tüm canların sağ salim kurtarılmasını nasip etsin. Depremzedelere geçmiş olsun, ölenlerimize rahmet, yaralılara şifalar diliyorum.
Şiir kadar resimde güzel Resime bak şiir yaz, şiiri oku resim yap. Şiirin konusu ve anlatımı çok güzel açık bir dille. Çok şiiri yarıda bırakmışımdır hep, dolambaçlı ve karmaşık sözlerinden dolayı Şiirde resim kadar netti tebrikler.
Değerli şairim sayfanızda yürek sesinizin yansıdığı mısralarınızı beğeniyle okudum akıcılığı ve kurgusuyla güzel bir eser yüreğine sağlık nice güzel eserlerin kaleminizden çıkması temennisiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
çok güzeldi,çok çok doğru, kandiliniz mübarek olsun, Ders sevgi ve iözlem vardı, Hakikat vardı, o çok güzel yüreğine sağlık Üstadıem , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
Her zaman ki gibi harika duygularla yazılmış şiirinizi beğeniyle okudum ;kaleminiz kavi ,gönlünüze akan ilhamınız sel olsun aksın ,selam ve sevgilerimle Allah'a emanet ol...
Geçmişte yaşadıklarımız aklımıza gelince .İçi burkuluyor insanın . Özlem duyuyoruz o günlere . Saçlara aklar düşse omuzlar çökse de içimizdeki çocuk hep aynı yaşlanmıyor . Kutlarım bu güzel eserinizi saygılarımla esen kalın .
Her ne varsa geçmişten kalan haz veriyor, özleniyor ve o günlerin mutlulukları malesef güne değmiyor. Ya bizler değiştik ya da zaman o günlerin önemini unutturdu bizlere... Noltaljiyle içiçe ve her birimizin de duygularına tercüman dizelerdi değerli kalemden. Yürekten kutluyorum üstademi. En kalbi saygı ve selamlarımla.
Türk sanat müziği olabilecek güzellikte bir şiir yazmış hocam tebrik ediyorum. En kısa zamanda bu çalışmanın değerlendirilip sanat dünyasında kazandırılmasının gerektigine inanıyorum. severek okuduğum. yürek sesiniz daim olsun. Selâm ve dua ile.
İnsanın yaşı ilerledikçe çocukluğunu özlüyor bizim gibi. Ancak her yaşın başka bir güzelliği de oluyor. Okunası ve güzel şiirini tebrik ediyorum. Selam ve saygılarımla.
Keşke... Zaman su gibi akıp geçti biz daha bir şey anlamadan , ruh inkar etse de beden inkar etmiyor şairem eski bizden eser yok İçimizdeki çocuğun ellerini tutup yola devam Gönül kalemin tükenmesin ՏᗴᐯᘜîMLᗴ
Şiiriniz de fondaki resminizde çok güzel bir ikili oluşturmuş ruhunuzun güzelliğini dökmüş orta yere. Kutlarım syn hocam Keyifle okudum saygı ve selamlarla
Ellerinize yüreğinize duygularınıza sağlık çok güzel bir şiir tebrik ederim canı gönülden kutlarım sizi ve bu güzel şiiriniz kaleminiz kavi ilhamınız daim ve sonsuz her şey gönlünüzce olsun iyi akşamlar diler sonsuz saygılar sunarım...
Yorumunuzla birlikte zirveye ulaşan muhteşem güzellikteki şiiriniz için gönülden kutluyorum tebrikler efendim. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler dileğiyle.
Değerli üstadem yüreğine emeğine ellerine sağlık, Sözlerini beğeni ile okudum kalemin kavi ilhamın daim olsun, Nice güzel şiirlerde görüşmek dileğiyle, En kalbi duygularımla esenlikler dileri
Harika... Kurgusu,vurgusu ve duygusuyla çok güzel ve anlam değeri yüksek dizeler. Bu muhteşem şiiri günümün şiiri seçtim. Benim beğenime göre çok hak ediyor. Değerli şair Ülkü hanım,ayrıca yağlıboya resim çalışmalarınızı da biliyorum. Benim de gönül vediğim,emek verdiğim bir sanat dalı resim.Bu fon'da görülen tablo çalışmanız da diğer gördüğüm çalışmalarınız kadar güzel.Elinize sağlık. Her iki sanat dalındaki başarılı çalışmalarınızı kutluyorum.Saygıyla esenlik diliyorum.