(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EŞEK... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EŞEK... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Seni adam sandım,gönlümü verdim, Aklında fikrinde,sadece döşek... Malım mülküm ne var,yoluna serdim, Aşk nedir bilmeyen,eşşoğlueşşek… "
bu şiiriniz çok hoşuma gitdi Ayşegül hanım,yorumlarla sayfanız siyaset meydanı gibi olmuş maşallah ama bazı yorumlarada içerledim,şu gibi,bu gibi olmuş diye... hayır,bunu yazan; aysegulguncan..vesselam.
Seni adam sandım,gönlümü verdim, Aklında fikrinde,sadece döşek... Malım mülküm ne var,yoluna serdim, Aşk nedir bilmeyen,eşşoğlueşşek…
şiiriniz çok güzel tam çuk diye oturmuş desem yeri.yorumlarıda okudum ,eşekle benzetme sanatı var diye eleştiri almışsınız..ben öyle düşünmüyorum.deyim olarak aldığınız kanaatindeyim.öyle eşşekler varki çevremizde...bizim zavallı güzel gözlü cefakar eşeklerimizin adını abtesle anması gerekenler.... kutlarım kısa ve öz bir anlatımdı..yüreğine sağlık..sevgimle kal...
Sayfanın kapısına koyduğunuz müzikten söz etmeden olmaz. Hoş bir karşılama, farklı. Bazan derler: "Son söyleyeceğini en başta söyle." Şiiriniz böyle, bir şiir işte. Valla ne bileyim Aşk okulu var mı ki? Fakat der ki Mevlana; eşek sesi en çirkin olanı, anırır görünce dişiyi bir de arpayı. Selamla çok inceydi.
Hak edene az bile,Rabbim hayırlı insanlarla karşılaştırsın hepimizi diyorum,yüreğiniz dert görmesin ilhamınız çok ve her şey dilediğiniz gibi olsun sevgiyle kalın...
:))) güldürdün yine saba sabah... Hak etmişse söylenene az bile... Ayrıca eşşek gözlüm diyince iltifat oluyoda...Eşşoğlueşşek diyince neden hakaret sayılıyo sonuçta ikiside aşşek benzetmesi....
Seni adam sandım,gönlümü verdim, Aklında fikrinde,sadece döşek... Malım mülküm ne var,yoluna serdim, Aşk nedir bilmeyen,eşşoğlueşşek…
(A-Y) aslında bazı insamlar eşşek kadar beş para etmezler eşşek yük taşır gıkı çıkmaz hizmet eder dayak yer güzel şiirdi teşekkürler saygımla...kutladım...
helal olsun kardeşim... daha ne diyeyim sen zaten demişsin idyeceğini al bir de benden... semer yazldızlı olsa çul olsa farketmez eşek her zaman eşektir... sevgi ve saygı ile...
3 kuruşluk bir insana 5 kuruş değer verirsen 1 kuruşa satılırsın Birlikte Yaşayabileceğin Biriyle Değil, Onsuz Yaşayamayacağın Biriyle Ol. Gelip Boşluk Dolduranlardan Değil, Gittiğinde Yeri Dolmayanlardan Olsun
Tebrikler kısa ama çok şey anlatmışsın yüreğine sağlık kalemin daim olsun. sevgilerle mutlu kal
EŞEK... Seni adam sandım,gönlümü verdim, Aklında fikrinde,sadece döşek... Malım mülküm ne var,yoluna serdim, Aşk nedir bilmeyen,eşşoğlueşşek… ------------------------------------------------------------------- Birisi sizi çok kızdırmış anlaşılan. Ama çok sert oldu bu yazılan. Gerçi bunu yapan da yaptığıyla hak etmiş bu sözü.:)))) Allah uçkur düşkünlerine fırsat vermesin diyelim. Var olsun kaleminiz...
Aslında eşek güzel ve sevimli bir hayvandır. Kötü vasıfları niye yüklerler anlamıyorum. Bizim taşıyamıycağımız yükleri, eza-cefâları ne kadar çok yüklesek niy yüklüyorsun demeden bir avuç arpa uğruna katlanır kahırlara, hem dikkat ettiniz mi Eşeğin gözleri o kadar güzeldir ki .Yaratan öyle güzel bir göz vermiş ki yüzüne melul melul bakar. Yaylada çok cefamızı çekti. Yalnız sesi biraz ürkütücüdür. O sesi hiç duymayan varsa, duyduğunda korkudan ödü patlar. Şiirinizdeki Kişi ile özdeşleştirdiğiniz eşeğimi ayrı tutayım bari. Nasıl güzel oldumu yorum. Kutlarım guzusunu, Kaybolan değerlerimizi ön plâna çıkaran şiirinizi kutlarım. Kıvrak zekâ bu olmalı. Yaz sen guzusu, valla cuk oturmuş, öyle düşünen zevat çok, malı da yer, mülkü de yer, Üzerine bir kalbur saman da döksen yer. Saygılar sunarım.
teşekkür ederim...sizin guzunuz olmak vallahi onur veriyor,benim için öyle değerlisiniz ki anlatamam...herkes başka şey anlıyor işte ama siz en güzel anlamları çıkarıyorsunuz...sizi çok seviyorum
içtenlik var nevzat abi de ondan benzettim ve sokakta konuşulananı garip akımı sokmuştu şiire ve orhan veli beğenmeye biliriz ama Orhan Veli dememiş mi böylede yatımaz ki yada Nevzat abi Trabzon Helvası gibi
Değerli gönül dostu şair arkadaşım kısa ve öz bir anlatım gerçekten. Gerçi birazcık kaba kaçmış ama haklı neden. Yüreğinize sağlık, kaleminiz daim olsun.
Seni adam sandım,gönlümü verdim, Aklında fikrinde,sadece döşek... ***************************İyi tesbit İyilerle karşılaşmamız dileklerimle Herkesin bir eksisi var MİZANDA TERAZİ VAR İKİ KEFESİ VAR DEMEKKİ İYİ TARAFDA VAR KÖTÜ TARAFTA MÜHİM OLAN ARTIDA OLMAK
içtenlik var nevzat abi de ondan benzettim ve sokakta konuşulananı garip akımı sokmuştu şiire ve orhan veli beğenmeye biliriz ama Orhan Veli dememiş mi böylede yatımaz ki yada Nevzat abi Trabzon Helvası gibi
yorumunuz için teşekkürler ama öncelikle Nevzat Beyi tanımadığımı belirteyim...şiir de kurallara karşıyım, şiir insanın kendini ifade edeceği özgün bir platformdur ve sınırlılıklar olmamlıdır...en azından benim düşüncem bu yöndedir...artı kullandığım kelimenin ağıza alınmayaxcak derecede kaba bir kelime olduğunu düşünmüyorum düşünsem zaten yazmazdım...bayanla da br alakası olduğuna katılmıyorum...hayatın her alanında bas bas bağırıyoruz kadın erkek eşitliği diye...dolayısıyla bayanların küfredemeyeceği düşüncesine hiç katılmıyorum... şiire gelince kimseye yazılmış değildir...öylesine içimden dökülen bir dörtlüktü ve hoşuma gitti...yazarken gülümsedim...malesef etrafta bu tip insanlar çok fazla... ama tabiki görüşünüzdür saydgı duyuyorum ve tekrar teşekkür ediyorum güzel yorumunuz için...Nevzat Beyi tanımadığımı ve hiç bir şiirini okumadığımı belirteyim...tam nickini yazarsanız okuma fırsatına ulşırım...teşekkürler...sevgilerle
eşek öldü, eşşoğlueşşek, yaşamaya devam ediyor kaç döşek peşinde koşuyor, ne de çüşşş den anlıyor...
uzun yıllar önce bodrum'a giderken milas'da tepeden bir eşek aracımızın üstüne düşmüştü, ve ölmüştü!. bizlerde yaralandık ama aracı kullanan şahsa hiç birşey olmamıştı, araç benimdi ve o gün eşek ölmüş ama diğeri yaşıyor demiştim, nerden aklıma geldi şimdi bilmem...:))))) Tebrikler...bu şiiri başucuma aldım bilesin, eşekleride çok severim...Adaşım varol, sevgilerimle...
birine kötü yüklenmişsiniz.şiirin sonu benim açımdan komik geldi.ama yazılan kişi heralde çok alınır.Allah gerçek seven ile karşılaştırmayı nasip etsin.sadece döşeği hedefleyenlerden sakınsın.selam ile..
Seni adam sandım,gönlümü verdim,
Aklında fikrinde,sadece döşek...
Malım mülküm ne var,yoluna serdim,
Aşk nedir bilmeyen,eşşoğlueşşek…
kısa ama nede güzel anlatmışsın
kutlarım sizi