(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ALT KÜLTÜR/SALT ÇOĞUNLUK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ALT KÜLTÜR/SALT ÇOĞUNLUK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aritmetik,reen karnasyon vs..teknik sert köşeli kelimelerin şiirde kullanılması genelde hoşuma gitmiyor.ama senin şiirinde güzel durmuş samimi bir söylenmişliği var..
bizim en büyük ağrımızdı birileri yazamadı aşkı fakat birileri sadece aşkı yazdı. devrim sözcüğüne gizlenmiş sevdalardan geçipte açlık grevindeki bir eylemciye aşk şiiri yazmak yakışmazdı ve şair onuruyla yazandı dışarıda usul usul kavgalar artarken aşka düşsede yürek sevişmeye utanır ve aşkı yazamaz...şair olmak telaşlı iştir , telaşlandırmışsınya kelimeleri ve düşmüşsünya içine ne diyeyim gönlün harman olsun hep düş sen şiire ben sana şair diyeyim...yüreğine sağlık ama bir yanımız hasta ve bu hastalık yazdırıyor biliyorum...sevgilerimle...
aşk tutkuya dönüşmüş.kelimeler bağlanmış kelepçelerle.belkide bir denizci düğümüyle, çözülemiyor başka türlü .sadece dizeler yardımcısı şairin. teşekkürler şiiriniz için.
Şiir derin ızdıapların -pupa yelken di galiba-coşkulu ve imgeli anlatımıysa eğer bu şiirdir.Kelimenin tam anlamıyla öz şiirdi okuduğum sizi daha sıkı takip etmeliyim Sağlıcakla kalınız
sınır görmek istediğimiz yerdir...mavi sınır tanımaz:) ama merak etmeyin ben dediğinizi yapacağın... yal/an/kara olduğunda bu şehir ; bırakacağım ipi...
dünyanın düzeni bozuk değil mi zaten?..sanki bir oyun üzerine kurulu...başrol oyuncuları ise bizler...ee öyle olunca roller de ikiye ayrılıyor...kötüyü ve iyiyi oynayanlar...sonuçta oyun da olsa hüküm de belli...öldürüp ayakta kalan güçlüler...ve onların himayesinde ezilenler...açlıktan...savaştan...işkenceden ölenler...hani hayvanlar alemi nasıl bizde de aynı mesele...oysa ki bu güzel şiirde ben de susma hakkımı kullanacaktım ama yarama dokunulunca dilimi tutamıyorum bir türlü...şimdi de elime hakim olamadım...aldı başını gitti...birşeyler karaladı...hani özgürüz ya hani düşünme hakkımız var ya...hani darağacında asılmıyoruz ya artık öyleyse yazabilirim ben de aklımdan geçenleri...evet çok haklısın Şair şimdi aşkın sırası mı...bunca gözyaşlarından bunca acımasızlıklardan bunca katliamlardan sonra aşka sıra geliyor mu ki..?..düşündüren... sürükleyen...derin...anlamlı...H A R İ K A bir şiirdi...yüreğine sağlık......................sevgilerimle.......................
bugüne kadar almış olduğum en güzel hediye...az önce sınır tanımayan şu eller; beklenmedik bu güzel hediye karşısında ne yazacağını bilmiyor şimdi...bağışla...çok çooook mutlu oldum...teşekkürler...
Alt kültür, salt çoğunluk Çoğul bireycilik, tekil azınlık Tek tipçilik, çok işçilik Hüküm ağır, öldür ve yaşa
Bir s u s payı haklılığım Hükmünde asılı kaldım
Ve hala diyorsun ki; Eskiden aşk yazan bir adam vardı
SİZİ İLK KEZMİ OKUDUM HATIRLAMIYORUM BU NASIL BR RUH HALİKİ ŞİİR BİLMECE GİBİ GELDİ BANA ÇOK DUYGULARA YATAKLIK ETMİŞ VE BİR ÇOĞUNU SANKİ HALEN YAŞATMAKTA SİZİ TEBRİK EDYORUM ÇOK HARİKA BİR ŞİİR OLMUŞ.
Mantığının çevikliği ruhun ızdırabına ve anlatmak istenilene hakim olsuna her zaman hayranım sairin... Verilen mesaj, ben herseyi yazarım her konuda kalemimi kıvrandırır kağıdımı okşarım dermişcesine pusula değiştirmesi mest ediyor insanı... Söylenecek yazılacak yorum bırakmayan asilik, asillik taşıyan şiirlerini okumak zevk veriyor insana... Yüreğinin özgürlüğünle kalemini rüzgar eşliğinde savurması ayrı bir hava katıyor sayfasına... Tebrik etmek saygısızlık olur diye düşünerek Sevdiğimi söylerek sessizce gidiyorum sayfandan... Güzeldi sair..
*Kırçiçeği* tarafından 8/29/2008 5:50:34 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ve hala diyorsun ki; Eskiden aşk yazan bir adam vardı.. *************** onca dert ve sıkıntı arasında artık aşka dair dizeler kalmadı mı şair... baştan sona güzel bir şiirdi okurken zevk verdi yüzün gibi yüreğin gibi duru ve temniz... sevgilerimi bıraktım sayfana... görüşmek umuduyla...
Şiirin adını görünce heyecanlanmaya başladım...Başlık buysa ve yazarı aspendossa eğer okunmaya değerdir dedim..Bu nasıl dizelerdir böyle ve kelimeleri aşan algılamayı zorlayan betimlemelerdir...Düşündükçe beynimin içinde halkalar oluştu daha da ileri gidemedim..Kalakaldım şiirde...Tebrikler diyim artık bende...Takıldım bu şiire ben..
bu kadar mı güzel anlatılır ruhun ızdırabı?...haksız duygularla benliğinden vurulmuş ve yitip gitmiş bir adamın halet-i ruhiyesi...ve ruhundan damlattığı katre katre,o kızılını bile yitirmiş koyu sıvı...kan...kimsesizliyle savrulan ve hayatını bir bulmaca labirentliğinde yaşayan meçhul kimlik... her bölüm ayrıca güzeldi...eskiden aşkı yazan bir adam vardı...kırıldı kalemi, yazılanlar artık muamma... ben kendi adıma bu şiirin bana hissettirdeklerini yazsam çarşaf gibi yorum çıkar ortaya ama gereksiz...sen biliyorsun ki bu da yeter bana...şunu unutma...haklı isyanına ve güzel yüreğine dert orttağıyım...özgür fikirlerini tüm benliğimle destekliyorum ve her dizene tarifsiz değerler veriyorum... sonsuz sevgiler yüreğine...
saygılarımla