Bilirim hoş gönüllüsün kinin de yok kibirin de, Duyguların sebatı yok, göze çekilmiyor perde! Vuslata dönüşür hicran kim bilir günün birinde, Ey hasret kokulu kadın gönlüm tuğyan her seherde!
Kanayan yürek yaramın aşkı konuşan dilisin, Bu dağlarda yabancısın, sen hangi dağın gülüsün, Ruhumdaki boşlukların nokta ya da virgülüsün, Ey hasret kokulu kadın dudaklarım tesbih virde!
Sensiz beni bulamazsın, ben taşımam bende beni, Sevenlere sorulur mu hiç sevgisinin nedeni, Aşk olayım kadehinde, bir eyle iki bedeni, Ey hasret kokulu kadın ezdirme beni namerde!
Kelimelerin üşütür soğuk zemheri karından, Umuduma umut olsan yok olsak aşkın harından, Her çekincen bir taş çeker yüreğimin duvarından, Ey hasret kokulu kadın hayır aranır mı şerde!
Demiri pası çürütür, ciğerlerim lime lime, Söyleyemedim bir türlü gelirde her gün dilime, Oysa sana diyeceğim sadece iki kelime, Ey hasret kokulu kadın alev aldı sevdan serde!
Düşümde kar, içimde nar, kanayan yarama yarsın, Dilimin her hecesinde her cümlesinde sen varsın, Yurdun yuvan yüreğimde, yad ellerde ne ararsın, Seni hala bekliyorum bana söz verdiğin yerde!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HASRET KOKULU KADIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HASRET KOKULU KADIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
önül insanı vefalı dost, çok güzeldi, sevgi ve özlem vardı,Hakikat vardı, o güzel yüreğine sağlık Üstadım , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
"Hasret kokulu kadın"...çok güzel şiir. Tutkulu bir sevdanın şiiri. Kurgusu ve duygusu harika dizeler. Güçlü tanımlamalar ve duyguların anlatımı çok güzel.Kutlarım gönül sesinizi. Esenlik dilerim.
Güzel yürekli dost yüreğinize emeğinize ellerinize sağlık, Sözlerinizi büyük bir beğeni ile okudum, Kaleminiz kavi ilhamınız daim olması temennisi ile esenlikler dilerim.
Tebrikler çok güzel bir şiir ellerinize yüreğinize sağlık saygı değer kıymetli hocam can-ı gönülden kutlarım bu güzel şiirinizi ve sizi kaleminiz kavi ilhamınız bol her şey gönlünüzce olsun iyi akşamlar diler sonsuz saygılar sunarım...
Çok güzeldi, çok acıklıydı, sevgi ve özlem vardı, O güzel yüreğine sağlık Üstadım , ders vericiydi, akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarıml her daim.
Kanayan yürek yaramın aşkı konuşan dilisin, Bu dağlarda yabancısın, sen hangi dağın gülüsün, Ruhumdaki boşlukların nokta ya da virgülüsün, Ey hasret kokulu kadın dudaklarım tesbih virde! Tebrik ederim Yüreğine kalemine emeğine sağlık
Değerli şairim sayfanda yayınlanan güzel eserlerinden birini daha beğeniyle okudum emeğine ve yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla
Değerli şairim sayfanda yayınlanan güzel eserlerinden birini daha beğeniyle okudum emeğine ve yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Gayet güzel dudaklarım tespih virde kısmı muğlak kalmış sanki kafiye uysun diye konmuş gibi vird dua demek niyetinizi anlıyorum ancak cümle düşündüğünüzü anlatamıyor (dualarım tespih virde) manası yok bunun yerine (dudağının bir tadımlık kırmızı rengini verde) koymalısınız zira direkt kadına hitap var ve o gülle denk tutulmuş ki gül genelde kırmızı hürmetlerimle
Işte bir cümle koca emeği tarumar ediyor o kıtayı defalarca okuyun ne demek istediğimi anlayacaksınız yaptığım eleştiri değil aşikâr bir eksiği yardım edebilmek yazı sizin benden bu kadar hürmetlerimle
Merhaba Aslan Bey güzel yorumunuz ve eleştirileriniz için sağolun. Sözünü ettiğiniz mısraya vird kelimesini özellikle koymuştum(yoksa kafiye için bir sürü kelime var derde/görde gibi) zaten dualarım değil (dudaklarım tesbih virde) iyi günler diliyorum. Çok teşekkür ederim.
çok güzeldi,
sevgi ve özlem vardı,Hakikat vardı,
o güzel yüreğine sağlık Üstadım ,
ders vericiydi,akıcı anlamlı
düşündürücüydü
kutluyorum Dualarımla selamlarımla