Yasladım başımı mermer sütuna yolculuğa çıktım kimseye değmeden içimde ayaklarımı aydınlatan bir sevince dönüştü gözlerim köprülendi uçurumlar bir çığ gibi düştüm günlerin rahmine her kıtada kökü olan bildiri gibi doğdum güne binlerce yüzyıllık şimdimle yüz yüze kamburumdan acının piramitlerini ürettikçe dar kalıplar prova yaptı üzerimde değiş tokuşu kolay sözcükler edindim kanat çırptılar geleceğe dil çöllerinde dünü bugüne bugünü yarına bağlayan şiirlerle her ölüm bir şiiri büyüttü ellerimde şimdi müsadenizle kıvrılıp uyumak istiyorum tarihin gölgesinde..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MÜSADENİZLE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MÜSADENİZLE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Müsaade sizin demek düşer tabi bize de tarihin gölgesi çok azametlidir, tıpkı sıkı sıkıya bir orman gibi sarar etrafınızı eski pişmanlıklar, ondan kurtulsanız zor bela unuttuğunuz yaralarınızın iltihabı süzülür ayağınızın altından, ondan kurtulsanız özlemiyle bugüne geldiklerinizin gölgesi taşar tarihin gölgesinden keser güneşi üşür içiniz... Ben bir kere uymuştum bir zaman bir yerde de o gölge o soğuk yerde kan ter içinde uyanmıştım:))
Haaa pardon ben yanlış anlamışım yahu.
Şair, şairi şair yapan tarihin gölgesine sığınmak istiyormuş. Tamam o zaman, müsaade sizin. İyi uykular...
Siz yine de saati kurmayı unutmayın e mi:)
Çok dürüst, samimi ve içten şiir... Kutlarım kaleminizi...
Merhaba değerli kalem Şiir her zaman ki tat ve deminde vede güzelliğinde Bizde okuduk, kutladık ve alkışladık yürekten Gönlün abat olsun, huzurla dolsun, tüm şiirlerin benzersiz olsun Sonsuzluğun sahibine emanet olasın, sağlıcakla kalasın