Sorular denizinde boğulmadan atlıyorum endişenin kıyılarından gözümü kırpmadan çember olup içine çekse de girdaplar bir balığın karnında üşüyor akşam gün suya batarken şive dağıtıyor ışıklar.
Koalisyon yapıyor inatla şarkılar ağlıyorum yağmurları ıslatana kadar müsaade deyip bir sigara yakıyorum kafiye kaygısı taşımayan yaşama yaslanarak.
Damla damla düşüyorum yarının kirpiklerinden dört ucundan çekiştiriyorum an’ı beşik gibi sallansa da dünyam düş’ün bitişiğinde odam.
Temize çekemiyorum bir tek ayrılığı...
Soruyorum kendime ölümden daha hayati ne olabilir ki diye İçimde gümbürtüye gidiyor masum binlerce basamak.
Sesindeki ışığı öpüyorum çağ yangınlarının kaçamak gözlerle bakıyorum elimdeki fotoğrafa uçurumların derin oyuklarında boyun büken bir çiçeğe yeniliyor yüreğim bir çarpı işareti koymak istesem de çelik kıvılcımları yakıyor içimi.
Bekleyişlerde büyürken sevgim çevriliyorum bir mevsimden daha geri acıların musalla taşında açık kalıyor ayaklarım başımı döndürüyor bir namazlık saltanatım sonsuz yolculuğa uğurlanmadan önce bir avuç toprak alıp atamıyorum üzerime...
Okumayı yeniden sökecek şafak biliyorum. sabah ezanında hecehece başka ellerde ucuz romanlar yazılacak nar sözcüğü geçen cümlelerde.
Neden... Neden, açar durur yazdan kalma hüzünlü bir çiçek içimde. üzerimi örten çalılıklarda neden kıpırdanır durur aynı şiir rüşvet bulmuşcasına gülümser kalemim neden kimsesiz bir kıyıda kabarır gel-git’lerim neden sayfalarca üşürüm kırık dökük anıya soluk bir hüzün neden sızar mezar karanlığında penceremden neden koynumda yatar gölgesi küstüm otunun.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇALI KUŞU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇALI KUŞU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hocam sizin şiirlerinizi okurken beynim uyuşuyor. Ve bazı satırları anlamak için tekrardan okuyorum. Derin bir üslup ve anlatım var. Kaleminiz ve yüreğiniz susmasın inşallah. Selam ve saygımla.
Sevdanın en güzel ve en özel ifadesiydi şiir Betimlemeler yerli yerinde duyulan özlemse tam tadında Bekleme salonu yok mutluluğun diyorsun ama sonu vuslatsa Beklemek de güzel derim ben Hoşça kal güzeldi güzel
Tebrikler güzel bir şiir ellerinize yüreğinize emeğinize sağlık can-ı gönülden kutlarım bu güzel şiirinizi ve sizi mürekkebiniz bitimsiz kaleminiz kavi ilhamınız daim her şey gönlünüzce olsun iyi akşamlar diler sonsuz saygılar sunarım...
Ne güzel içten ve güzel yorumlar yapıyorsunuz Edebiyat Defteri şanslı sizin gibi üyesi olduğu için değer katan yüreğinize saygılarımla hocam çok sağ olun.