(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ok... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ok... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saygın kalem arkadaşım ve sevgili kardeşim: Mutluluk Mavi Çocuk Ok... kurgu tekniği ifade güzüyle güzelbir şiir olmuş. Anlamlı ve vurgulu. Beğenerek ve sanatınıza saygı duyarak ilgiyle okudum. Emeğinizi antolojime ekleyerek ve tam puanımla selamlıyorum. Şiir, sanat ve edebiyat yolunuz açık, aydınlık ve engelsiz olsun. Tebrik eder başarılar dilerim. Sevgi ve saygılarımla efendim... Dr. İrfan Yılmaz, İzmir.
Kıymetli Şairim, Merhabalar Güzel Eserinizi, Can-ı Gönülden Tebrik ederim Kalemin yüreğin var olsun. Nice güzellikleri, Yüce Rabbim yüreğine nakşetsin, Kalemini bütün insanlık fark etsin. Sağlıklı bir yaşam, Huzur dolu bir ömür dilerim Ramazan Bayramımız kutlu olsun. Yüce Rabbim Tekrarına kavuştursun. Saygılar,Sevgiler,Selamlar yolluyorum. Hayırlı Bayramlar diliyorum.
aklımın kapısını her birine yüreğimin kapısını birine ....
Nasıl bir düş.... Şair sözcükleri yaymış masasına, ve gerekli olanları kuyumcu itinalığıyla seçip duygularıyla harmanlayın okurun önüne şiir olarak sunmuş. Lezzetli mi lezzetli...
Şiirin tınısı dan aklıma ilk düşen şairin kaleminin dikliği... Flu alan az...
akıldan çok yüreğe şaştım....
Esasında şaşmıyoruz artık. Biz alıştık yürek dönüşümlerine ki Kafka bile çıkamamıştır işin içinden...
Güne gelen şiiri ve şairi kutluyorum.
Saygılarımla
ersinbaşeğmez tarafından 4/23/2022 7:41:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
Merhaba SEDAT bey Kutladım her zaman olduğu gibi, yazan kalemini, yazdıran yüreğini ve eserini Her zaman özel, her zaman güzeldi eserin Gönlün huzurla dolsun, tüm şiirlerin benzersiz olsun Şiirle kal, sevgiyle kal vede hoşça kal
şu yediğim onca halttan açtım aklımın kapısını her birine yüreğimin kapısını birine yay oldum gerine gerine
dağ derdim deniz dedim aştım fırlatılmış ok hızında kaçtım akıldan çok yüreğe şaştım nice badirelerden geçtim Tebrik ederim Yüreğine kalemine emeğine sağlık
Saygın kalem arkadaşım ve sevgili kardeşim: Mutluluk Mavi Çocuk
Ok... kurgu tekniği ifade güzüyle güzelbir şiir olmuş. Anlamlı ve vurgulu. Beğenerek ve sanatınıza saygı duyarak ilgiyle okudum. Emeğinizi antolojime ekleyerek ve tam puanımla selamlıyorum. Şiir, sanat ve edebiyat yolunuz açık, aydınlık ve engelsiz olsun. Tebrik eder başarılar dilerim.
Sevgi ve saygılarımla efendim... Dr. İrfan Yılmaz, İzmir.