Yüzyılın felaketinden kayıplarımıza Allah dan rahmet ve bu büyük dertten ders çıkarmak dileğiyle...
su veren yoktu ekmek hak getire kapı sesi yoktu yerle yeksan çatısı
insanlar saklanmıştı moloz altına siyahbeyaz bir köpeğin gözünde
ne bilsin ki fay hattıydı, rihteriydi ne bilsin ağlamasıydı, gülmesiydi siyahbeyaz bir köpeğin gözünde en korktuğu sahibinin ölmesiydi...
bir ismi vardı artık yok sevdiği vardı artık yok anası yok babası yok bebesi yok yok oğlu yoktu artık
toprak yetim bıraktı yürekleri siyahbeyaz bir köpeğin gözünde ağlamak sahipsizlikti insan olabilmenin özünde...
topraktan gelmekti deprem gerçekti ve gerçeğin ergeç yeryüzüne çıkmak gibi bir huyu vardı
zaman göç mevsimi ve artık gitmeli geldiğimiz gibi çırılçıplak
bir adam bir kadınla otogarda siyahbeyaz bir köpek yaklaştı gözleri acının rengi gözleri kan adamın kucağına koydu patilerini sevilmek ister gibi burnunu soktu adamın avuçlarının içine bir daha bir daha bir daha asla unutma diye adamın gözlüğü buğulandı göz yaşından -seni de mi sevmediler oğlum ------------------- dedi seni de mi sevmediler- başını göğsüne yasladı sessiz ve sahipsiz.. keşke diyebilsek insanlar boşuna ölmediler...
________________________ Gün için teşekkürler... Bu şiir, bu blog da yazan Felaket bölgesinde yaşama tutunan Ama belki evi yıkılan, belki bilgisayarı göçük altında kalan, belki elektriği olmayan, belki şu an telefonu kaybolan tüm dostlar için olsun. Can kayıplarımıza Allah dan rahmet dileği ve saygı ile...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
siyah beyaz... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
siyah beyaz... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaşadığımız deprem felaketinin tüm canlılarda yarattığı acı kayıpların travmasını anlatan harika şiirinizi ve duyarlı yüreğinizi kutluyorum Böyle afetleri ve acıları bir daha yaşamamak dileğimle selam ile.
Hassas duyarlı yüreğin var olsun. Yüce Rabbim Şehitlerimize Rahmet, Yaralı perişan olarak kurtulanlara da sağlık selamet versin. Kalemine,yüreğine sağlık. Değerli Şairim. Can-ı Gönülden, Tebrik ederim Selâmlar,Sevgiler,
ah hocam ah yüreklerimiz acı ve hüzün tazeliğini hale koruyor depremin ilk günkü gibi değişenbirşey olmadı daha ülkemiz beşik gibi sallanıyor hala allah sonumuzu hayırl eylesin ölenlere allahtan rahmet dilerim kalanlara sağlık dilerim şiirinizi canı gönülden kutlarım duygularımızı yazmış ve şiire dökmüşsün selam saygılar.
Derin acımızın kanamasını, yardımlaşma, destek çıkma, birlik içinde olma gibi canhıraş eylemlerle durdurabilsek de yarası asla kapanamayacak büyüklükte.
Taşkın duygularla şiiriniz, yüreklerimizin acılı özüne işlemekte.
Deprem hepimizi yaktı kavurdu ve hala da yakmaya devam ediyor. Dilerim bir daha böyle acılar yaşanmaz bu son olur değerli dost kalem... Günümün şiiri diyorum ve duyarlı yürek sesinizi gönülden kutluyor ve tebriklerimi bırakıyorum...
Umutlarımızla inşallah, bütün yangın yerlerinde sevgi baharlarından gül olup açacağız.
Selam sevgi ve saygı olsun bizdende…