sis çökmüş bahçenin sabahına karışır kuş sesleri ahına sevabına günahına zaman akıyor
soluğum hasrete yol alıyor bi hüzün ki yakıyor sorma annem nabzım öflez atıyor binlerce kıymık birden gelip batıyor
bahara çıkmak herkes için emek derin bir nefes almayı hak etmek demek var olup da yokluğuna kızdım bi şeylerin en çok da senin gibi güzel sevdim demek
acıyı kuşanmadan önce güneşin alnına bulut eski bi süt kokusu gibi durdu resim de
"sonra her şey çığrından çıkıyor köşede gözüm kalıyor kapıda kulağım ayağımın biri eşikte biri avluda hiç örselenmeyecekmiş gibi biriktirilmiş onca anı ters yüz oluyor umur insanın en çok neresinde.."
bilesi içilesi toplanası hava da tam çay havası ha...
büyükler de saklambaç oynar hep bi sebebin arkasına saklanıp görünür ama acıyan içim seni okuyunca
yetmiş altı yaşın da annemle çaylıkta saklambaç oynuyoruz kim demiş sevmenin yaşı var diye yüreğimiz hep on sekizinde annem...
elma dersem çık.. elma dersem çık... ahım olma...
...
Anneni seçemezsin, çok seversin sadece elbette ki ülkene yönetici seçebilirsin ama manavdan elma alırken çürümüşleri seçmezsin eli öpülesi tüm annelerin, anneler günü kutlu olsun...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
anneni seçemezsin... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
anneni seçemezsin... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anne diyen onu adeta dizelerde resmeden yüreğinize ellerinize sağlık diyor esenlikler diliyorum. Bu vesileyle tüm annelerin anneler gününü kutluyor vefat edenlere Yüce Allah'tan rahmet diliyorum. Selam ve saygılarımla...
Özveri abideleri annelerimiz için yazılmış bu çok değerli şiiriniz için kutlarım yürekten sizi.
Saygılarımla.