Güneşin izlediği yolda Mevsimlerdi tazelenen izzeti-mekânda Evrense yaşlanarak gelip geçiyor Dokunduğu tüm c’isimlerin yolunda meşakkat Gönlünü ıtır edenler huşu içinde Kiminin tadı damağında kahve kokusu Kiminden geriye bir buruk tat kaldı.
Hasat mevsimi kendi cennetinden düşmeden Eliyle suya yazıldı alın yazısı Ve, evren yürümeye devam etti Portakal çiçeği kokusu temsili Hayal bile edemeyeceği kodaman isimler Yolunun serencamına konmak istediler Kozasından çıkmak isteyemeyen kelebek Önüne kırmızı gövdeli çit çekti
Nedensiz değildir aslolan kader Hiç şikâyet etmedi bünyesinde Bir gece vakti körpe ışık büyüdükçe büyüdü Bu yangının ortasında kara ocak Uçuşan beyaz kelebek cefa çekecek "Güneşin üşüdüğü yer güçsüzdür" demişti annesi Sevdikçe sevilmek isteyen Âh, koca dünya! Kapına sabah vakti doğmadı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güneş de Üşür şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güneş de Üşür şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Karadeniz dağlarının doruklarına yakın ulu bir çam ağacı, ya da gürgen ya da, ya da bir kayanın yanıbaşından kudretten çıkıp doğa ile buluşup nazlı nazlı akan bir pınar duruluğundaki şiir pınarınız çok has. Derin anlamlı. Kutlarım naif gönül sesinizin güzelliğini soylu toprağım Ümmühan hanımefendi, Emeğe ve sanata saygı ve selamlarımla esen kalın.
Dünya, hayat, ömür öyle bir şey işte. Bazen güneşi üşütür bazen ummanı yakar. Biz yine de gönülleri ısıtan bir güneş dileyelim tüm insanlara. Çok güzeldi hocam. Selam ve saygılar. Hayırlı Ramazanlar.
Merhaba ÜMMÜHAN hanım Şiir her zaman ki güzelliğinde, tat ve deminde Gönlün abat olsun, huzurla dolsun Sağlıkla kal, sağlıcakla kal, şiirle kal vede hoşça kal
Değerli şairim sayfanda yayınlanan güzel eserlerinden birini daha beğeniyle okudum emeğine ve yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Ellerinize yüreğinize emeğinize sağlık güzel bir şiir tebrik eder canı gönülden kutlarım bu güzel şiirinizi ve sizi kaleminiz kavi ilhamınız bol her şey gönlünüzce olsun sağlıkla kalın iyi geceler diler sonsuz saygılar sunarım...
Tebrik ediyorum. Ne güzel bir şiir. Galiba üşüyen güneşler, hep ısınma hayaliyle menziline varıyor. Tebrik, takdir ve saygılarımla sayın şair. Sağlıcakla kalınız, vesselam...
Güneşin üşüdüğü yerde bütün canlılarda etkileniyor demektir. Hayat zikzaklarıyla, gidişli-gelişli, düz-yokuşlu yollarıyla zorluklarını yaşatsa da, her bir gün diğerinden farklı olsa da nefes almaktan, dünyaya bağlanmaktan da geri durmuyoruz. Galiba biz kendimize ediyoruz, güneşimizi söndürüyoruz.
Çok güzeldi Ümmühan Hanım. Gönül dolusu tebriklerimle sevgiler.