bazen bir dostu bırakmak dünde bazense koskoca düşleri gecelerde.. cami avlusuna terkedilmiş körpe sevdalar komşunun erik ağacı.. mahallenin delisi.. sarıp sarmaladığın bez bebek hazinelerin en büyüğü misketlerin koklamaya kıyamadığın güllerin göznurun hatıra defterin sevdiklerin güldüklerin sövdüklerin şimdi gerilerde bir yerlerde..
yaşamak dediğin eksile eksile yol almakmış günden güne..
geçmişin topladıklarını hoyratça harcamaya başladığında gelecek durmak bilmez emanetler dökülür eteklerden ardı ardına yolalır maziye tersine göç başlar yıkılır geçtiğin köprüler dönüşler artık hayal.. savurgan rüzgarlarla uçuşur haylaz düşünceler kalır akılda sadece iki kelime..ah neydi o günler.. kimi heybede bekler ineceği yeri kimiyse atlatamaz kışı silinir gider.. ne kader kalır akılda ne keder..
yaşamak dediğin eskiye eskiye yol almakmış günden güne..
eskiye eskiye.. eksile eksile..
taa ki iki parça kıyafetin kalır onuda bırakırlar köşede bi yere garibin biri arkandan dua etsin diye..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
öylesine şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
öylesine şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.