Akan suya anlatılan rüyalardı dileklerin gerçekleşmesi hep sende olan bir ben/di belki bekleyen ödünçlüğüm firari zaman çıkıp gelene kadar ve hani aşinadır insan insana aşkaşka...
Rüya ufukta aşkla bekliyordu lila masalıyla... / Kadın; uykulu gözlerini çıkardı önce sabahın erken bir saati tan göğsünü açmaya hazırken güne geceden kalma alevli hasret sıvadı kollarını rüzgar işveyle savururken eteklerini aheste aheste çekti Nene Hatunlu nefesini yirmi beş düğüm attı sesine/yeminine kasvetli saçlarını çözdü kadın tek tek çıkardı kara tokalarını saçlarından bir tutam kesip sakladı eski bir roman arasına kurumuş menekşeyle yan yana yatırdı eprimiş bir melodi sepeledi aralarına bulut tünemeden kirpiklerine sıvazladı zardan zarif yüzünü göl suyunda yıkadı aklandı...
narin bileklerinden damlalar süzüldü boynundan göğüslerine serinledi serpildi düşleri eski bir fistan gibi giydiği hüznü soyundu astı vestiyere güneşli gece elbisesini ayırdı naftalininden sandıktan çıkarıp ak pabuçlarını ve inciden kolyesini tazelenen gönlüyle bezendi silkeledi kambur düşleri gün görmedik bir yüzle baktı aşka sonbahar yaprağı saçlarını taradı çam kokulu tokalar takıp hayatı selamladı...
önce yabanıl kaldı benliğine sonra saklı ormanın büyüsüyle denizin aşkıyla yürümeye başladı sahiline her dalgakıran her kum tanesi tanıdık uzandı güneşin kollarına mendirekte ıssız teni ısındı, suskun yüreği ve kırgın elleri ve günebakan saçlarını bağladı iskeleye…
acının nasırlı sözlerini sakladı kara heybeye hilali bir tabyaya yığdı içini dik yokuşlardan çıktı bilinmez sokaklardan geçti gözlerinde ufku yakaladı yeni elbisesinin yakasına taktı bahtı ilikledi sevince üstü başı salt aşk...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşina... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşina... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kelimeler özntili,bir yaşama dair güzel bir anlatım,masılımsı olsa gerek,okurken heycan yapıyo insan şimdi ne olcak diye,yüreğinize sağlık, (Haddimi aşmadan sizin şiirinizle birlikte bir çok şiirde yapılan şiirin aynını kopyalamak neden anlayamadım,biri bunu açıklasa ne iyi olur,iyibişeyse bizlerde geri kalmayalım,hangi anlam çerçevesinde böle bişey yapılıyo mantığım almıyo)
Şiirin içinde kelime zenginliği var.. Güzel şiir.. Tebrikler.. Birde şiiri kopylayıp yoruma yapıştıran arkadaşlar bunu neden yapıyorlar merak ediyorum.Neden?
önce yabanıl kaldı benliğine sonra saklı ormanın büyüsüyle denizin aşkıyla yürümeye başladı sahiline her dalgakıran her kum tanesi tanıdık uzandı güneşin kollarına mendirekte ıssız teni ısındı, suskun yüreği ve kırgın elleri ve günebakan saçlarını bağladı iskeleye…
güzel ifadelenmiş emek sarfedilmiş bir şiir tebrikler değerli şaire selamlarımla
acının nasırlı sözlerini sakladı kara heybeye hilali bir tabyaya yığdı içini dik yokuşlardan çıktı bilinmez sokaklardan geçti gözlerinde ufku yakaladı yeni elbisesinin yakasına taktı bahtı ilikledi sevince üstü başı salt aşk...
gölgesinde gördüğü kendisi gibi aşktı aşinaydı aksine… *************** içsellikte sonbaharı kuşanırda insan duyguları ikinci baharlara gölgesi bile aşka aşinadır kadının. kutluyorum güzel imgelerle donattığınız dizelerinizi. Saygılarımla Şiir Ve Sevgiyle Kalın.
önce yabanıl kaldı benliğine sonra saklı ormanın büyüsüyle denizin aşkıyla yürümeye başladı sahiline her dalgakıran her kum tanesi tanıdık uzandı güneşin kollarına mendirekte ıssız teni ısındı, suskun yüreği ve kırgın elleri ve günebakan saçlarını bağladı iskeleye…
************************ bir garip devir yaşıyoruz herşeyin aşinalığı bitmiş kendi içimizde yalnızlıkları oynarken sonbahar bu son uzatmalar diyor... güzel bir şiir okumanın hazzını yaşadım bu sayfada saygılar efendim...
Onikiden vurmak bu galiba.Ben silahı hayatımda hiç sevmedim ve bulundurmadım.Ama,askerde baktım en iyi atıcılardanım.Fakat böyle vurmak hiç nasibolmadı...Mayasına Erzurum karılmış olan bu şiiri bir başka sevdim.Başkasına ait olmasaydı koynuma alırdım.Çok güzel şiir... Bayıldım...Yürekten kutlarım.Selam,saygı...
hyazici58 tarafından 8/22/2008 7:27:14 AM zamanında düzenlenmiştir.
aheste aheste çekti Nene Hatunlu nefesini
yirmi beş düğüm attı sesine/yeminine
böyle bir kalemi alkışlamak
böyle bir sevdaya da şapka çıkartmaktan başaka birşe düşmez bize..
Saygılarımla, şair kardeşim..