(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çok Acımasız Bu Dünya şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çok Acımasız Bu Dünya şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mükemmel yorumunuzu dinleyip, dizelerinizi ezberlercesine okurken, biran orta okul yıllarım gözümün önüne geliverdi. Cantamda Kemalettin Tuğcu kitapları. Ne güzel yıllardı ! Insanı sevmeyi, insana saygıyı biraz da olsa onun kitaplarıyla öğrendim ben. Size sonsuz teşekkürlerimi gönderiyorum, bana Kemalettin amcayı ve o güzel zamanları tekrat hatırlattığınız için...
Can toprağım böylesi yoksul hayatlara ışık tutan duygusal harika dizeler okudum kaleminizden. Yürek sesinizi gönülden kutluyorum. Her daim sevgimle. Selamlarımla...
Değerli şairim sayfanızda yürek sesinizin yansıdığı mısralarınızı beğeniyle okudum akıcılığı ve kurgusuyla güzel bir eser yüreğine sağlık nice güzel eserlerin kaleminizden çıkması temennisiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Şiir ve resim çok güzel olmuş, yüreğinize ve elinize sağlık. S/yıkıntılar adlı şiirimde ben de talomu paylaştım. (sizi örnek almıştım) hobilerimizin ortak olmasına mutlu oldum.
Şiir "Hasta annenin eczane parası , İki göz evin bir aylık kirası, Okulu ise bitmeyen yarası, Gözyaşlarını gizler, çiçekçi kız." tek kelimeyle harika. Tebrik ederim. Saygılarımla.
Çok güzel... Hem tablo çalışması ve hem de şiir harika güzel. Ne kadar güzel Ressamlık ve şairlik birlikte çok güzel bütünleşmiş. Ülkü hanım bende bu iki sanata emek vermiş biriyim. Çok yakınlarda paylaştığım "MOR ZAMBAK"şiirimi açarsanız,orada çalışmalarımdan birini göreceksiniz. Şiirin teması "Çiçekçi Kız" çok güzel'di. Kutlarım gönül sesinizi,emeklerinizi. Esenlik dilerim.