Ellerin diyorum adamım ellerin Anadolu’mun temiz toprağı gibi okşadıkça ak düşen saçlarımı tavaf ediyorum sevginin saf kaynağını yenilmez gölgene yaslandıkça küheylanın geceyi yırtması gibi gün doğuyor her baktığımda uçsuz bucaksız karanlığıma.
Uykuya yenik düşmüş çocuk olup bazen şımarsam da; zikreden derviş gibi yatırıp bir tesbihi kınaya ertesi sabahı zor çekiyorsun biliyorum.. Nevbahar yaratıyor sesin ayaza vuran çetin kışımda..
O yüzdedir ki; ben Senin beni merak edişini her konuşmamızın ezana denk gelişini beş vakit secde edişini eşine değer verişini yokluğa varlığa hoş görünü gülerken sesini yükseltmemek için ’’Değerli ’’’gibi hırıltılı gülüşünü dört nala bir şiirle sevdiğini gökyüzüne çıkarıp büyütüşünü Yusuf’un bile çıktığı kuyuda kararlı kalışını Sırat’ın teliyle aşk yazışını Araf’ta bahtiyarlığın olamayacağını ve gözlerimdeki gökyüzünün senin eserin oluşunu siyah sakallarını yeşile çalan gözlerini ve yanık tenini sevda türkülerinle sahrada raks edişimizi hepsinden önemlisi yüreğimde duruşunu sevdim..
Merhabayım kapında doğunun en güzel adamı dile odaları doldursun gülüşüm dile uzak bir akraba olsun sonbahar dile rüyasız uyur gibi uyuyalım dile karanlığı beyaza boyayalım dile öpeyim güneş kokan o yorgun ellerinden miras kalsın sevgimiz patikayı umuda çeviren..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Doğunun En Güzel Adamına şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Doğunun En Güzel Adamına şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiiri yazan mı şanslı, yazdıran mı? Ben tartamadım ama melodisi ve dizeleri gönlümde hoş seda bıraktı. Uzun zamandır şiirlerinize bazı gereksiz durumlardan sebep yorum yapamadım. Ne acı ki bazı durumlar da sizi üzmüş... Varsın gönüller halis olsun Şaire'm... Allah doğrunun yanındadır...
Merhabayım kapında doğunun en güzel adamı dile odaları doldursun gülüşüm dile uzak bir akraba olsun sonbahar dile rüyasız uyur gibi uyuyalım dile karanlığı beyaza boyayalım dile öpeyim güneş kokan o yorgun ellerinden miras kalsın sevgimiz patikayı umuda çeviren..!
Duygu dolu yüreğinizden bendini aşarcasına süzülüp gelen sevdâ yüklü harika duygularla yazılmış muhteşem güzellikteki yürek sesinizi gönülden kutluyorum tebrikler efendim. Gönlünüze ve kaleminize sağlık diliyorum. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler dileğiyle.
Güne güzelliğe hayata merhaba Şiire şaire ana merhaba Var olsun yazan kaleminiz, yazdıran yüreğiniz ve okuduğumuz eseriniz Gönlün huzurla dolsun, tüm şiirlerin ŞAH ESER vade benzersiz olsun Allah'ın inayeti, Lütfu ve bereketi üzerinize olsun, sağlıcakla
Ne samimi, ne içten bir sevgi. Dışarılara kadar yayılan, huzur veren bir muhabbetin şahidi oldum. Allah huzurunuzu, mutluluğunuzu, muhabbetinizi daim etsin. Gönül pınarınızdan dökülerek kaleme alınmış bu harika şiire tebriklerimi bırakıyorum sayın şair. Sımsıcacık bir şiirdi. Takdir ve saygılarımla. Sağlıcakla kalınız, vesselam....