“Belki yarın sabah soğukta uyanmanın bir anlamı olur, sana çay pişirmek gibi”
Karacaoğlan’ın dediği gibi İncecikten bir kar yağar/Tozar elif elif diye “
Müthiş bir gök gürültüsüyle geldi kış Bolluk getirdi havaya suya toprağa bereketiyle.. Bembeyaz yaşmağını bağladı yedi iklim üzerine ekosuyla buluşurken toprağın sesi sarmaş dolaş oldu kar suyuyla bedenleri..
Bahçem tövbeli baharlara Beklemek hüznümü şaha kaldırdıkça Bir yanım hasret bir yanım sevda gösterişsiz karılır harcım zaman denilen duvarda ömrüme yoldaş olur bir gülüş dolanırım sarmaşık gibi sesine gölgesi fer verir gözlerime. segah taksimi sabaha eriştikçe..
Romatizmalı bacaklarım ağır aksak olsa da bu günlerde ritimsiz bir şarkı gibi eritse de bedenimi ağrı Unutkanlığın eli değer dudaklarıma yepyeni bir sevda döner plakta savruldukça kar taneleri kendilerini yok edercesine okunup üflenmiş gibi kardelenler filizlenir içimde Uzun bir kışı başlatır sesim ..
Eritir zamanı yüreğimdeki iksir minareler devrilir geceye açılmış avuçlarımda titrer gülkurusu sessizlik omuzumda hissederken utangaç bir nefesi bırakırım saatleri ayarlamayı Yetişemediğim geç kalmışlıklar devrilmeden üzerime yaşarım dörtnala özgürce nasırlaşmadan sözcükler örselenmiş zamana veda etmeden önce..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KIŞ MASALI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KIŞ MASALI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne güzel bir şiir. Hissedilen duyguların ne kadar güzel tarifi bunlar. Alıp çoook uzaklara götürdü beni her kelimesiyle bu muhteşem şiir. Zannumca, ümit etmek, direnme gücünün kaynağıdır. Tebrik, takdir ve saygılarımla sayın şair. Çook değerli bir esere imza atmışsınız. Yüreğinize sağlık. Sağlıcakla kalınız, vesselam...
Bir masal sıcaklığında gönlünüz ve Kaleminiz hep yazsın inşallah kıymetli şairem gönül dolusu sevgiler