(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HOR GÖRMEYİN BU MİLLETİ ( I ) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HOR GÖRMEYİN BU MİLLETİ ( I ) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ata’mın değer verdiği, Cihana bedel dediği, Canından da çok sevdiği, Hor görmeyin bu milleti!
Bu Vatanın sahibi ol, Koru onu, uğrunda öl, Yoktur sana başka bir yol, Hor görmeyin bu milleti!
Ümit’im açılır gözler, Boşa gitmez denen sözler, Yakındır gelecek yazlar, Hor görmeyin bu milleti!
Bizler uyanmadığımız ve hep uykuda kaldığımız, başımıza gelen her felaket sonrasında " ALLAH BİZİ KURTARIR" diyerek hiç bir şey yapmadan bekler ise, elinde kalan bir lokma ekmeğini kafasına vurup almalarına izin veriyor ve kendisinin yok edilmesine ses çıkartmıyor ise elbette ki hor görülür ve elbette ki kimse sesini duymaz.
Uyanmalıyız ölüm uykusundan ve silkelemnip gelmeliyiz kendimize yoksa biznlerce can verilerek aldığımız özgürlüğümüz ve ulusumuz yok olmek ile karşı karşıya kalacağız ve de kalıyoruz.
Mesdajşar ile dolu bir şiir. Umarım dersini almak isteyenler alırlar.
Ümit’im açılır gözler, Boşa gitmez denen sözler, Yakındır gelecek yazlar, Hor görmeyin bu milleti!
***Köylü milletin efendisidir.*** demiş ya Ata, bu kansız kibir ukalalarının kimbilir ne kadar zoruna gidiyor... Maalesef içimizde bu asil milleti hor gören o kadar çok kanı bozuk var ki... Gören, görüyor. İnşallah millet te görür birgün... Yürekten kutlarım, selam ve muhabbetlerimle...
Bu Vatanın sahibi ol, Koru onu, uğrunda öl, Yoktur sana başka bir yol, Hor görmeyin bu milleti! Allah cc razı olsun. Ah bir herkes anlasa bu milletin değerini vatanın kıymetini. Tebrikler
Bizleri birleştiren bağlar çok çeşitli, köklü ve güçlüdür. ve bizleri hor göremezler, ancak hor gördüklerini sanarlar. Fitne tohumu ekenlerin tarlalarındaki su bitmek üzere. Ya sonrası..? Güzel bir şiirdi, kutlarım sevgi ve saygı ile Ozan
Bu Vatanın sahibi ol, Koru onu, uğrunda öl, Yoktur sana başka bir yol, Hor görmeyin bu milleti!
Ümit’im açılır gözler, Boşa gitmez denen sözler, Yakındır gelecek yazlar, Hor görmeyin bu milleti!
ALLAH RAZI OLSUN..BU MİLLET ASİL BİR MİLLET YALNIZ ARAMIZDA ÇOK KANI BOZUK VARMIŞ...SONRADAN ORTAYA ÇIKTI...TEBRİK EDİYORUM ASİL DUYGULARINIZI VE GÜZEL ŞİİRİNİZİ...TEBRİKLER...
Fitne tohumu ekmeyin, Araya fesat sokmayın, Vatanıma göz dikmeyin, Hor görmeyin bu milleti! === Bu milett büyük Millettir.Bu sıkıntılara aşacak. Yine eskisi gibi güçlü olacak . Tebrikler Üstadım . çok güzeldi
Biz köylüyüz, sense sayın, Bire beş mi eder oyun? Nerelidir senin dayın? Hor görmeyin bu milleti! MAHZUNİ VARİ DİZELERİN SAHİBİNİ SOSYAL BİR ZAAFİYETE PARMAK BASMASINDAN DOLAYI KUTLARIM.
Alevi Sünni diye dinimizi böldüler Sonra karşıya geçip halimize güldüler Seçim zamanlarında kapımıza geldiler Yeter milletim yeter artık uyan uykudan Gör altın tepsilerde satılıyor bu vatan.
Bayram şekeri gibi dağıttılar kömürü Mehmetlerim Vatana tükettiler ömürü Sabrımız taşıyor bak bitsin artık sömürü Yeter milletim yeter artık uyan uykudan Gör altın tepsilerde satılıyor bu vatan.
Burcu burcu kokuyor vatanımın her taşı Mutlaka ezilecek hain yılanın başı Bir gün elbet dinecek anaların gözyaşı Yeter milletim yeter artık uyan uykudan Gör altın tepsilerde satılıyor bu vatan.
Kutlarım üstadım MÜKEMMELDİ yüreğine sağlık bende bir katkıda bulunayım dedim konu millet vatan olunca kalemin daim yüreğin huzur olsun mutlu kal
Okumuşmuş, tahsil görmüş, Ruhunu bencillik sarmış, Sanki benden farkı varmış, Hor görmeyin bu milleti!
Milletin içine gelmez, Soğan ekmek aşı bilmez, Soğuk nedir, kışı bilmez, Hor görmeyin bu milleti!
Biz köylüyüz, sense sayın, Bire beş mi eder oyun? Nerelidir senin dayın? Hor görmeyin bu milleti!
Sen ki büyük müsün bizden? Göller küçüktür denizden, Kudurdunuz öfkenizden, Hor görmeyin bu milleti! kaleminiz daim olsun harika dizelerinizle sizi kutlarım zeki bey
tümüyle bir bütün ve çok güzeldi üstat..ders verici ve "uyanın ey millet" avazları vardı dizelerde.."susma ,sustukça sıra bizede gelecek"sözünü unutmamalıyız bence..tebrik ederim.saygılar efendim..
Yazılacak şok şey var ama polemiğe girmek istemiyorum üstadım... hak ediyoruz desek anlarsınız ne demek istediğimi... kutlarım, emeğinize, yüreğinize sağlık... saygımla...
çok güzel bir konuya değinmişsiniz sayın SOYUDURU ama gerçekten sayın MEZARKABUL55 ve Motto arkadaşlarıma katılmamak elde değil öyle bir hale getirdilerki bizleri çobansız hareket edemez olduk biz yinede onurlu bir milletiz bu damarlarımızdaki kanda mevcut fakat şu sıralar uykuda sanırım ama bir gün mutlaka uyanacaktır ATASININ göstediği yolda yürüyecek ve onun ilkelerine sahip çıkacaktır işte o zaman hiçkimse hor göremez bu milleti kalemin varolsun dost yüreğine sağlık saygımla.
Yorum yazan arkadaslar haklilar.Agac yas iken egilir.Öcülerle büyütülen bir toplumun fertleriyiz maalesef.Tesekkürler duyarli yüregine Dost.Selam ve saygilar.
EVET! mezarkabul arkadaşıma katılıyorum. türk milletinde bir değişim var.5_6 senedir. duyarsızlık ve bana dokunma yılan diyecek kadar değişmiş. atalarımıza mezarlarına hangi yüzle gidip fatiha okuyacağız bilemiyorum. sattılar ve bizde sattırdık. yapan kadar ses çıkarmıyanlarda suçlu. saygılarımla.