Hırslarına ömrümü de versem yetmez biliyorum, Bunca yıldır çektiğimi bir ben birde Mevla’m bilir! Ben gibi perişan olma mutluluklar diliyorum, Unutma yalandünyada herkes ettiğini bulur!
Bunca emek bunca çaba tüm varımı yele verdin, Ne sevdiğini söyledin ne de sevgime yer verdin, Seni nasıl sevdiğimi bilebilseydin severdin, Sözden öte sözlerim var ela gözünde kaybolur!
Bel vurma vuslat bağına çekilmez ki dertler böyle, Göver gül açsın haneler gönlümü gülistan eyle, Candan ala yok bir şeyim ne istediğini söyle, Sensizde severim seni yüreğimde izin kalır!
Yanacağım kadar yandım kül eyledi aşkın ahı, Huzurunda diz çöktürdü nice sultan nice şahı. Cevretme cevrin üstüne ağır bu yükün günahı, İnsanoğlu ben ben diye benliğin kurbanı olur!
Feleğin çarkı döndükçe akar bulur yolunu su, Sevgiye set çekilir mi şaşırttın beni doğrusu, Yeter artık bıkmadın mı çektirdin bunca kâbusu, Tersi kötü olur aşkın unutma intikam alır!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKIN İNTİKAMI! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKIN İNTİKAMI! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba değerli dost eserin her zaman ki güzelliğinde Biz de okuyor ve kutluyoruz yürekten, yalansız ve riyasız Gönlüne, ömrüne bereket Allah'a emanet olasın, sağlıcakla, şiirle, dostça ve hoşça kalasın
Hırslarına ömrümü de versem yetmez biliyorum, Bunca yıldır çektiğimi bir ben birde Mevla’m bilir! Ben gibi perişan olma mutluluklar diliyorum, Unutma yalan dünyada herkes ettiğini bulur! üstadım bu güzel eserinizi kutlarım selam ve saygılar....
Değerli şairim sayfanızda yürek sesinizden gelen harika bir eser okudum anlam kurgusu ve akıcılığıyla tam anlamıyla güzel bir eser olmuş yüreğine ve emeğine sağlık nice güzel eserler sayfanızda görme dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Hırslarına ömrümü de versem yetmez biliyorum, Bunca yıldır çektiğimi bir ben birde Mevla’m bilir! Ben gibi perişan olma mutluluklar diliyorum, Unutma yalan dünyada herkes ettiğini bulur!
Bunca emek bunca çaba tüm varımı yele verdin, Ne sevdiğini söyledin ne de sevgime yer verdin, Seni nasıl sevdiğimi bilebilseydin severdin, Sözden öte sözlerim var ela gözünde Tebrik ederim Yüreğine kalemine sağlık
Dünya sevgileri böyle olur güzel kardeşim, her güzellik Güzel'dendir deyip Güzelleri, güzellikleri yaratana yönel mi değil mi? Fani sevgililerden Baki Sevgiliye yönelmedikçe insanın derdi artarda artar. Bu sebeple Allah dostlarından bir büyüğümüz; "Faniyim, fani olanı istemem, Acizim, âciz olanı istemem İsterim bir Yâr-i Bâki isterim...." der ve yürür O yolda, Onun yolunda. Şiir güzeldi, düşündürücüydü Tebrikler...