(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÂ ŞÂFÎ MEDET! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÂ ŞÂFÎ MEDET! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Okumaktan mutluluk duyduğum kaleminizden ihlâs dolu yüreğinizden bendini aşarcasına süzülüp gelen muhteşem duygularla harikulade güzellikte yazılmış yürek sesinizi gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım. İyi ki varsınız böylesine muhteşem eserlerinizi hayranlıkla okuyor ve sayenizde Esma'ül Hüsna zikrini de bir nebze yapmış oluyoruz. Sonsuz selam ve saygılarımla. Allah'a emanet olun.
Gönlümün sesine tercüman, Bu sadece şiir değil ki bir aman, Derdime bulunur işte derman, Bende medet'tinden beslenirim, Yoksa bu hayatta asla kalamam, Seni'de kattım dostlar meclisine, Sende gel haramsız Zikir Meyhanesine...
ihlas dolu asil yürek sesiydi...anlam derinliği, anlam bütünlüğü, ifade zenginliği bakımından kendisinden önde giden müstesna dizeler. çok müstefid olduğum şiirlerdendi. tebrikler, selam ve saygılar sunuyorum...
İnsanlığı ancak İslam'ın hakikatleri
doğru yola ulaştırabilir.
Kaleminiz dert görmesin.
Esen kalın.
Allah'a emanet olun.