Adım Kovit Ondokuz; kavramıyorsa beyin Yormayın kendinizi, kısaca "Virüs" deyin.
***
Hatır sormak isterken çalıp kapıyı tek tek Telaşlı gördüm sizi; hem hayli korkak... ürkek Nerede düne kadar kükreyen onca erkek? Yok mu sizde hiç yürek; güçlü olan sizsiniz (!) Ah... siz ne kadar dönek... ne kadar acizsiniz.
Utanıp sıkılmadan ters yüz edip her işi "Allah var mı yok mu"ya getirdiniz şer işi Kim demiş Hakk’a isyan bir meziyet, er işi Sönmeyen bu ateşi körükleyen sizsiniz! Her taraf kibir leşi; ne kadar acizsiniz.
İbret ihtar ederken kabir kokulu muhit Bela aramıştınız; hem nasıl; dünden şedit! Ne aşınız kurtarır sizi ne maske ne kit Bozulunca o ahit dara düşen sizsiniz! Bitap hâliniz şahit; ne kadar acizsiniz
Her türlü önlem ile korunsa da bir beden Ayarı bozuluyor; düşündünüz mü "Neden?" Ne canı yâr fâniye, ne uzuvları, ne ten Az fırsat bulsa öten nankör, namert sizsiniz! Bir virüse nisbeten ne kadar acizsiniz.
Hani Hakk’sız düzene şafaklar kurmuştunuz Hani Yapay Zekâya kıyama durmuştunuz İsyan ederken azgın, hayli kudurmuştunuz Yarım kaldı muştunuz; zelil olan sizsiniz! Yakmadan tutuştunuz; Ne kadar acizsiniz
Rus, Fransız, İngiliz, Amerika, Çin vardı Dünya beşten küçüktü, hedefte Tek Din vardı Suratlarda bol kibir, yüreklerde kin vardı Gücü olan şımardı; şımartan siz, sizsiniz! Her yanı korku sardı; ne kadar acizsiniz
Hani krallarınız... sultanınız... şahınız? Nerde uçak geminiz... nükleer silahınız? Niye arşa çıkıyor dokunmadan âhınız? Artarken günahınız zevke dalan sizsiniz! Kesildi iflahınız; ne kadar acizsiniz
Deniz ceset kusarken nebze nimet çok size Türkistan kan ağlarken rahat, huzur yok size Umulur ki ders olur yaşanan bu şok size Solan şu benzinize sebep olan sizsiniz! Su kaçsa genzinize ne kadar acizsiniz.
Muhabbet sarayına çadır kurdukça inat Meptezel hevanıza dardı koca kâinat Hadsiz hayalleriniz ufka çırparken kanat Haz köz oldu gök Sırat; surat asan sizsiniz Ne âh dindi ne feryat; ne kadar acizsiniz...
Sandınız ki şirk mübah; haram, zulüm size hak Sandınız ki; kuruyan, solan ,düşen bir yaprak Sandınız ki; öç almaz bastığınız bu toprak Müntakim O, O Mutlak! Fâni olan sizsiniz! Şu manzaraya bir bak! Ne kadar acizsiniz.
Neylesin kutsal mekân ruhsuz insan selini İkrarı lafta kalan çeksin kirli elini Hurafe hamuruyla yoğurup amelini İslam’ın temelini sarsan güruh sizsiniz! Dert bükünce belini ne kadar acizsiniz.
Adaletin kör gözü Ortadoğu’ya baksa Uğrayış sebebimi söyler Mescid-i Aksa Mekke, Medine mahzun, umre’yle hac yasaksa Kâbe’de kimse yoksa; cezalı siz, sizsiniz! Ok ilâhi bir oksa ne kadar acizsiniz.
Gelişim boşa değil; elbet bir sebebi var Her afetin gayesi azgın beşeri ihtar Eksiğiniz hayli çok; en başta ahlak ve ar Emir kati vakit dar; muhatabım sizsiniz! Rahman olmasa O Yâr ne kadar acizsiniz.
Yarın kıt aklınızla çare bulsanız ne ki "Ol!" deyince Yaradan çıkar gelir öteki Farzedin sözüm abes, söylediğim afaki Ben miyim siz mi zeki? Pençemdeki sizsiniz!!! Tesbit yalan mı peki? Ne kadar acizsiniz.
***
Adım Kovit Ondokuz; gelse de birgün sonum Bir "KÛN!"la başlar doğum; Gecikmez mutasyonum!!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KOD ADIM KOVİT BENİM -II - şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KOD ADIM KOVİT BENİM -II - şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Vallaha hocam buna cesaret falan sökmüyor. Nice cesaret timsalleri vardı ki hepsi geri vites yaptı. Gündemi güzel anlatmışsınız. Kaleminize sağlık. Selam ve saygımla.
Okumaktan mutluluk duyduğum kaleminizden anlam dolu yaşanan haksızlıkların bir bedeli olacağını en iyi şekilde ifade eden muhteşem güzellikte yazılmış şiiriniz için kutluyorum tebrikler üstadım. Kalemine ve yüreğine sağlık diliyorum. Bu harikulâde eser GÜNÜMÜN ŞİİRİ'DİR. Sonsuz selam ve saygılarımla. Allah'a emanet olun.
Şairime kucak dolusu alkış olsun selden.
Tebrikler tebrikler tebrikler.
acizene paylaşmak istedim sizinle ne kadarda elinize su dökemesekte
Bir mikrop musibeti,
Safları 'saf' 'saf' araladı,
Şeytan ise bana artık,
Gerek kalmadı dedi,
Son ise çok yakın,
Eyvah ki eyvah,
İnsanlık bunu sadece,
Hastalık sanır,
Mikrop sanki,
Adam' ayırır,
Anlayana bilene,
Bu sadece uyarıdır,
Putlar yıkılmadan,
Zalimler ayıklanmadan,
Vahdet oluşmadan,
Halklar ayaklanmadan,
İNSAN'olunmadan,
Azap bulutları ,
Esecek esecek esecek,
Sanmayan ki bu HELAK,
Burada bitecek.............