umutların tükendiği anlar .. sıradan bir gece Oturmuş sahilde bakarken öylece.. iskeleye yanaşan vapurun sesi nahoş alıp götürcek uzaklara belli narkoz misali iki dube rakı edasında deniz kokusu.. kapat diyor gözlerini..
ısrarcı bir kaç akşamcı kuş refakatçi kalmış ..hasta muamelesinde düştü düşecek kafa ...dalarken uzaklara karanlık ufuklarda.. neyseki omuz desteğinde.
bir yıldız kayar aniden ..akla düşersin .. denizin kuşun çabası boş değil gülüşünde yansıyınca dalgalara ertelenir bitmeler umutlarda..
taa ki sıradaki tükenmeler yolu düşene dek sahillere kısır döngü yıldızların kayması ..her seferinde yeniden hani var ya şu sönmeyen ateşi hayallerin tatlı bir esinti bile canlandırmaya meyilli kor’unu afrodizyak şarkılar hep var akşamcı kuşlardan uzanınca çimlere alınca deniz kokusunu dağlara taşlara yazmaya ne gerek değilmiki narkozda bedava..
desene bitmelere zorlamak aptalca belkide.. yoksa katıksız sahile çıktığını bilirken yolların istanbulda büyüdüğünü sanıp av olma zamanı geldi diyen balığın oltaya saldırması misali yolara düşmek.. bir çelişki daha takılmışken oltaya gelip gitmeler .. yeşerip solmalar .. aevlenip sönmeler .. anlamsız çırpınışlar .. umutlarda.. gün doğmakda yine usulca hayatsa çağırıyor iki damla yaşla..uykusuz aşiyan sabahında...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
öylesine şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
öylesine şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Emeğine yüreğine sağlık usta
________________________________________Saygılar selamlar