Rüzgarları olmalı insanın lodos gibi esip geçmeli zamanzaman dağıtmalı saçı başı uçuşmalı bağnaz düşünceler yoldan çıkmalı .. hani derler ya aşık ayıranmış lodos ayırırmış istanbulun iki yakasını sonbaharda nazlanan yaprakları alıp götürürmüş öye olmalı işte sonbaharları olmalı silip süpürmeli akılda kalan aşk kırıntılarını yapışıp bırakmayan dertlerini , sararıp solan asalaklarını.
rüzgarları olmalı insanın poyraz gibi soğutmalı zamanzaman yeniden yeşercek ümitler için dondurup atmalı hüsranlarını.. gelgitleri olmalı dalgaları hırçın denizlere dönmeli fırtınalar kopmalı içinde miskinliğe meyilli bedeni uyanmalı hayallere gebe bırakmaya ümitleri hani derler ya yeniden başlamak gerek bazen farklı olmalı yarınlar dünden işte öyle.. acımasız rüzgarlar lazım bazen arınıp temizlenmeye. Döküntüleri dökmeye asalakları temizlemeye Başa dönmeye... lodos gibi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
öylesine şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
öylesine şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.