Okuduğunuz şiir 18.9.2021 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
HER GÖNÜLE BİR SULTAN!
Arayan hep ben oldum cevap vermeyense siz, Bu yola yemin edip öyle çıkmadık mı biz! Beni böyle perişan bıraktınız kimsesiz, Çile yumağı hayat çekilmiyor ki sensiz!
Ne yazar senin için göze alsam ölümü, Sen yine de görmezsin şu perişan halimi, Belki dersin peşimden; divane mi deli mi? Canlı ceset gibiyim sanki ruhum bedensiz!
Debelenir dururum attığın kuyu dipsiz, Kul kula sebep olur yaşanır mı sebepsiz, Ne olur bir gününde geçiversin acepsiz, Aşk yolları geçilmez gül olur mu dikensiz!
Hüzün dolu Eylül’ler üzmesin hiçbir canı, İstemesek de sızlar hepimizin sol yanı, Zincir vur inadına şimdi sevmek zamanı, Yaprak bile yerinden kımıldamaz nedensiz!
Nelere gebe yarın belki de ağarır tan, Unutma tam şuramda sensin durmadan atan, Yetmez mi ay ışığım her gönüle bir sultan, Ömrüne yük değil mi geçen günlerin bensiz!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HER GÖNÜLE BİR SULTAN! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HER GÖNÜLE BİR SULTAN! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Arayan hep ben oldum cevap vermeyense siz, Bu yola yemin edip öyle çıkmadık mı biz! Beni böyle perişan bıraktınız kimsesiz, Çile yumağı hayat çekilmiyor ki sensiz! üstadım günün bu güzel eserini kutlarım yüreğiniz daim olsun selam ve sevgiler....
Duyarlı Yüreğine sağlık, şiirinizi okuyunca işte en büyük şair diye düşündüm, çok güzeldi bilgilendiriciydi, öğüt,ibret sevgi ve özlem vardı, akıcı ve anlamlıydı,kutluyorum Üstadım, Dua ve selamlarımla.
Rahat uyu köşklerde,sokaklar bana vatan, Merhametsiz yüreğin,dört yanına bak utan, Kanmışsın malla mülke, sevdamı pula satan, Yaşamlardan uzakta, bir berduşum düzensiz...
Nurettin GÜLBEY Saat :17:29 20.09.2021 Yalova
Tebrikler Saygıdeğer Üstadım...Anlamlı ve güzel bir şiir...Selam ve saygılarımla...
Debelenir dururum attığın kuyu dipsiz, Kul kula sebep olur yaşanır mı sebepsiz, Ne olur bir gününde geçiversin acepsiz, Aşk yolları geçilmez gül olur mu dikensiz!
Hüzün dolu Eylül’ler üzmesin hiçbir canı, İstemesek de sızlar hepimizin sol yanı, Zincir vur inadına şimdi sevmek zamanı, Yaprak bile yerinden kımıldamaz nedensiz!
Gönlüne sağlık üstadım. Yürekten tebrik ediyorum. Saygımla..
Değerli şairim sayfanızda güzel anlamlı ve duyguyla harlanmış eserinizi beğeniyle okudum yüreğine sağlık nice güzel eserler okuma dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Kıymetli Şairimiz,Güzel Eserini, Can-ı Gönülden Tebrik ederim İlhamın bol yüreğin var olsun. Yüce Hâkk nice güzel Şiirler yazdırsın. ________ Selâm ve duâ ile.
Bu yola yemin edip öyle çıkmadık mı biz!
Beni böyle perişan bıraktınız kimsesiz,
Çile yumağı hayat çekilmiyor ki sensiz!
üstadım günün bu güzel eserini kutlarım
yüreğiniz daim olsun
selam ve sevgiler....