Sessiz bir sabahın azalarak dökülür gamzeleri rayihanın sevinçleri bulutlu kalbi düşünceler içinde
Yürüyorum başım dönüyor doğumum ne zamandı? ya gökyüzünü dolduran çocukluğum toprağın bağrı cenaze töreni
Nefesimin ortasına dağılır türküsü ses versem incinir narın eteği sussam yüreğin ağırlığında avuçlarımdan sağılır yapraklar yere düşer varlığımız...
Yoruldum ilk defa kırık aynalar gibi üzgün yanıma diz çöktü hakikat uğulduyor başucumda İstanbul birde sen sel olup akıyorsun gözlerimden ayrılık diyordun ya... ne zaman öldüm?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Başucumda İstanbul şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Başucumda İstanbul şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsanı " doğumum ne zamandı " ve " ne zaman öldüm " durumuna düşürecek kadar kendisinden bihaber bırakan yaralar!...
Acıdan geçmeyen şarkılar biraz eksiktir, demiş Sezen Abla m.
Aşk denen nesnenin mayası da hicran mı acaba. İçinde İstanbul geçen her şiir beni bi yerlere götürür. Tebrik ediyorum sayın üstad. Çoook güzel bir şiir okudum sayfanızda. Takdir ve saygılarımla. Sağlıcakla kalınız, vesselam....
Değerli şairim her zamanki gibi sayfanızda güzel anlamlı akıcı kurgusuyla harika bir eserinizi beğeniyle okudum yüreğine sağlık nice kalıcı eserler görme dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Yoruldum ilk defa kırık aynalar gibi üzgün yanıma diz çöktü hakikat uğulduyor başucumda İstanbul birde sen sel olup akıyorsun gözlerimden ayrılık diyordun ya... ne zaman öldüm?
Şiirin bam teli olmuş son mısralar. Yüreğine gönlüne sağlık şaire. Selam ve saygılar..
"Yoruldum ilk defa kırık aynalar gibi üzgün yanıma diz çöktü hakikat uğulduyor başucumda İstanbul birde sen sel olup akıyorsun gözlerimden ayrılık diyordun ya... ne zaman öldüm?"
Değerli şairim yazmış olduğunuz akıcı anlamlı kurgusuyla mükemmel eserinizi beğenerek okudum yüreğine sağlık nice böyle güzel eserler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Güzel yürekli şaire arkadaşım şiiri yazan ellerinize yüreğize sağlık harika bir eser yazıp bizimle paylaşmışsınız biz okuyucularada eserinizi ve sizi alkışlamak düşer esenlikler diliyorum efendim
İstanbul’un kocaman binalarında işim gereği bulunuyorum. İşim bittiği an kaçarcasına o eski eşya satan antikacıların, sokak satıcılarında arasında gezmeyi çok severim.
Eski eşyalara bakıp olağan üstü el işçiliğini, emeği görmek muhteşem güzel bir duygu.
zeki çelik'in güzel dizeleri aklıma geldi şiirin içinde İstanbul'u ararken...
istanbul güz ayrılık ve sûaller... genel anlamda akıcı ve duygu bütünlüğünün sağlandığı bir şiirdi her şeyden öte.
hani diyor ya sezen;
"o kadar azalmıştır anlam" "acıdan geçmeyen şarkılar biraz eksiktir."
bu hayat kimimiz için bir gemi kimimize bir liman... birinin diğerinde noksanlığı bir araya gelmediği sürece hep yarım hep eksiktir.
"ama fazla da üzülme hayat devam ediyor"
demiş yine sezen...
"her gidenin yeri dolar" dediği gibi sanatçının umut da mutluluk da aslında istanbul'un siluetini hayli yakışıyor. her şair güz gibi dökülür bahar gibi bekler biriktirir umudu kendi içerisinde.
sonuç bağlamında dokunmaya değer bir şiirdi. ışıkla ve saygıyla daima.
Xanthi tarafından 9/5/2021 2:23:43 PM zamanında düzenlenmiştir.
Xanthi tarafından 9/5/2021 2:24:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sahi Ben öleli kaç zaman oldu sizin şehrinizde Ben kaybettim zaman kavramını...
Hakikat giren belleğin hakikati gören yüreğin gerçeği kabullenişi ve insanın kendine yıkılışı Geleceğe dair kurguların bitişini örgütlüyor düşünceye Ve insan Zaman kavramını tüketiyor kocaman bir boşlukta salınıyor yürek sancısı
Şiir güzeldi şair Nerden tutsan hüzün damıtıyor dizeler Tebrik ederim Emeğine Yüreğine sağlık....
Serbest şiir gerçekten yerinde imgelerle dolu sonsuz bir hayal gücü gerektiriyor bu güç de siz de fazlasıyla var ki böyle çok güzel ve anlamlı şiirler yazabiliyorsunuz kutluyorum tebrikler efendim. Gönlünüze ve kaleminize sağlık diliyorum, kaleminiz ve esininiz dâim olsun. En derin selam ve saygılarımla.
Acıdan geçmeyen şarkılar biraz eksiktir, demiş Sezen Abla m.
Aşk denen nesnenin mayası da hicran mı acaba.
İçinde İstanbul geçen her şiir beni bi yerlere götürür.
Tebrik ediyorum sayın üstad. Çoook güzel bir şiir okudum sayfanızda. Takdir ve saygılarımla. Sağlıcakla kalınız, vesselam....