Karanlığın fethedemediği defne tomurcukları bizi bekliyor meleklerin suratında Ay şavkı dokunup kalabalığa desem ki; ’’merhamet acı acı ağlamakta, hilebazlık üzerine inşa edilen zafer cahilin yolunu açmak için eğildi’’
Sokakların karanlık girintisinde anne öpücüğü tatmayan çocuklar kundağa sarılmayan yeni bebeler var kışları ısıtan anne sütü yerine maddeye mahkûm köle ruhlar cehalet hastalığından uyanıp zayıf düşenin iradesine parlıyor..
Nerede bulabilirim memnuniyeti kalbimin zarafetini ihsan eyle Rabbim sesime bir lokma ekmek kokusu sun. Âdemoğlu kendi özünden ayrıldı aç kalmaktan değil açgözlülükten geçen yıllar hırsızlar, katiller yarattı.
Gittiğim her yerde, Seni aradım iyiliğin kalbi, yoksulun ellerine saklan ağaçların altında yatağan zenginlikle dergâhında bırak yürüyeyim alıkoyma beni doğum yerimden umut şafağına sürülür alnım ellerimi üzerine koydum Göğsümde eylül ezgisiyle, bir de akarsu yankısı duysunlar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Akar'su Yankısı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Akar'su Yankısı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Canı gönülden kutlarım ellerinize yüreğinize duygularınıza sağlık çok güzel bir şiir okudum kıymetli sayfanız dan tebrik ederim bu nadide güzel şiirinizi ve sizi kaleminiz kavi ilhamınız daim ve sonsuz her şey gönlünüzce olsun iyi akşamlar dilerim sonsuz saygılarımla...
Değerli kalemden eşsiz güzellikte dizeler okudum. Yürekten kutluyorum. .... "Nerede bulabilirim memnuniyeti kalbimin zarafetini ihsan eyle Rabbim sesime bir lokma ekmek kokusu sun. Âdemoğlu kendi özünden ayrıldı aç kalmaktan değil açgözlülükten geçen yıllar hırsızlar, katiller yarattı." Yürek sesiniz daim olsun. Saygı ve selamlarımla.
Sevgiyi bulmakta zorlanan insanlar var anne sevgisinden mahrum büyüyen yoz bir düşüncenin içerisinde sağa sola savrularak hakketmediği yer işgal ettiğinde bencillik ve çıkar yüz metreyi 9.07 saniye de koşan bir atleti geçip insanlıktan çıkabiliyor.
saygılar şairem.Tebrikler
NiCel tarafından 9/2/2021 7:44:15 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sokakların karanlık girintisinde anne öpücüğü tatmayan çocuklar kundağa sarılmayan yeni bebeler var kışları ısıtan anne sütü yerine maddeye mahkûm köle ruhlar cehalet hastalığından uyanıp zayıf düşenin iradesine parlıyor..
Hepsi çok güzeldi dizelerin ama anne yüreğim bu bölümde kaldı..
Değerli şairim sayfanızda anlamlı ustaca yazılmış duyguyla harmanlanmış güzel bir eser okudum yüreğine sağlık nice güzel eserler yazmanız dileğiyle selamlarımla kalın sağlıcakla
İnsanlığın gelmiş olduğu en son noktanın fotoğrafıdır bu şiir.
Geri dönüşü zor muydu! Şöyle bir kendine gelip silkelenmesi gerekmez miydi acaba!..
Cemal Süreya'nın işaret buyurduğu gibi; "Bana ne kaç dil bildiğinden İnsancan nasıl, yürekçen iyi mi"
Bütün kötülüklerin anasıdır merhametsizlik.
İster hilebazlık deyin, ister cahillik, açgözlülük, hırsızlık, katillik, kısacası insanca'nın ırzına geçen her ne olursa olsun, hepsi merhametsizliğin doğurduğu şeyler bunlar.
Görülen o ki, Bülbüller sürgünde Her tarafta baykuşlar Misl-i hazanın selâsını veriyor.
Hasılı kelam; inayetten/iyilikten bihaber soluyor, ölü gibi yaşıyoruz.
Kangren şafaklara sürülüyor umutlar Ama Allah büyüktür.
Avuçlarımızın içinde
Zalimin zulmüde
Orada mazlumun ahıda
Tebrikler beğeniyle okudum. Saygılarımla
VUSLAT Süleyman Kır