bu akşam son kez ağlayacağım gelmişime geçmişime aşklara, sevdalara, sevmelere...
son kez sitem edeceğim vefasız düşlerime dudaklarımdan ismin son kez dökülecek son kez bakacağım resimlerine ve son kez düşüneceğim seni...
unutacağım ellerinin sıcak mevsimini unutacağım kulağıma ılık ılık esen sesini...
ama bazı şeyler var ki; masum bakışın çocuksu gülüşün ve boynunu büküp duruşun bir film şeridi gibi hep akacak gözlerimin önünden...
bu akşam tüm bunlara bir nokta koyup ve her şey için son kez ağlayacak ömrümde iz bırakan "sen" li anıları sonsuza kadar kaldıracağım başucu kitabımdan…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Başucu kitabım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Başucu kitabım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
..tüm ayrılık duyguları zikrederken fikrinle zulmeder hem kağıda hem kaleme acımsı düşermiş katreler gün batarken akşamın üstüne..şiir ; bir vesile uydurdu aklımdan geçen düzenimi..unutmak iradesine saplanan hançerin gölgesi seziliyordu 'Başucu kitabım'da elbette yalnızca kalemcil ilhâmın desteği yetmeyeceti unutmaya çünkü belleğin ilacı yaşanmışlar anılardı..tebriklerimle çok kutlarım...
Siir muhtesem!..Ama hatiralardan kurtulmak mumkun degil..Onlarla yasamasini bilip hayata da devam etmek gerek.Hasarlar olacak elbet..Onara onara devam..Saglicakla..Saygiyla..