Yüreğim lime lime sensizliğe giderken, İçimde ne var ne yok süpürdün gittin erken, Duygu sokaklarında yürümek mukadderken, Bir türlü uzanıp da tutmadın ellerimi.
Koynumda yatan hasret yüzümde gözünden iz, Toz duman ortasında yüreğim yine sensiz, Ağlamak neye yarar duygularım bedensiz, Nalân şimdi bülbüller koklamaz güllerimi.
Razı olur her şeye seven gönül kin tutmaz, Mecnuna Leyla gerek teselliler avutmaz, Uzaktan esen yeller ciğerimi soğutmaz, Iztırap çöllerinde kaybettim dillerimi.
Lal olmuş dudakların habercisi firakın, Hüzünlerin dalgası bağrımda akın akın, Yeter artık ne olur bencilliği bırakın, Senden başka kim sorar perişan hallerimi.
Dokunsun da gözlerin gönlümde ağrım dinsin, Hiçbir tabip kar etmez benim ilacım sensin, Em olmadın yarama biliyorum kefensin, Hep kursağımda koydun senli hayallerimi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DUYGU SOKAKLARINDA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DUYGU SOKAKLARINDA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aciz kaldım karşında sevdamı söze vurma, Gölgene de razıyım benden uzakta durma, Aşkınla yanan közle yüreğimi kavurma, Üzerimizde esen yoksa sam yelleri mi? Üstadım bu güzel eserinizi kutlarım Yüreğinize sağlık Kaleminiz daim olsun Selam ve sevgiler…
Saygı değer güçlü kalem şair arkadaşım yüreğine emeğine sağlık bu harika eseri yazan kaleminiz kavi ilhamınız daim olsun en derin muhabbetlerim ile esenlikler dilerim
Yüreğim lime lime sensizliğe giderken, İçimde ne var ne yok süpürdün gittin erken, Duygu sokaklarında yürümek mukadderken, Bir türlü uzanıp da tutmadın ellerimi.
Duygusal seferberliğin sevgi seline dönüşmüş haliydi şiir. Çok güzeldi. Harika olmuş. Kutlarım sizi değerli dost. Yüreğinize gönlünüze emeğinize sağlık.
Gölgene de razıyım benden uzakta durma,
Aşkınla yanan közle yüreğimi kavurma,
Üzerimizde esen yoksa sam yelleri mi?
Üstadım bu güzel eserinizi kutlarım
Yüreğinize sağlık
Kaleminiz daim olsun
Selam ve sevgiler…