(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GECELER KARANLIK! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GECELER KARANLIK! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şairim derin duygularla yazılmış harika bir eser okudum sayfanızda nice böyle güzel eserler yazmanız temennisiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Canım dediklerin vurursa candan, Hasretliğin harı yakar dört yandan, Zevk mi kalır alamazsın cihandan, Neyin var neyin yok göze dökülür! Tebrik ederim Yüreğinize kaleminize sağlık
En çok da canım dediklerinin tokatı kanatır yürekleri.Yutkunur, şikayet edemezsin, kötüleyemezsin kimselere. Candaki maraz yine cana dokunur çünkü. Dile gelmeyenler mimiklere dökülür, kahreder insanı. En çok canım dediklerimiz yakar canımızı. Hayatımız da tıpkı mevsimler gibidir. Apansız geliverir güz mevsimi ve bir yaprak dökümü başlar. Akranlarımız birer birer göçüp giderken rüzgara kapılıp gideceğimiz günü bekleriz . Artık bahar ve yaz bitmiştir çoktan. Bundan sonra beklenen mevsim karakış ve zemheridir ancak. Rabbim ömrün de, ölümün de hayırlısını nasip eylesin inşaallah. Çok güzel bir anlatım, manidar dizeler Kutluyorum kaleminizi değerli kardeşim.
Tebrik ederim saygılarımla selamlarımı sunarım