Bu nasıl bir vicdandır bilmem nasıl bir hilkat! Sanmayın gizli kalır bir gün çıkar hakikat, Cayır cayır yanıyor çaresiz tüm mahlûkat, Siz mahlûk değilsiniz ormanı yakan eller, Birer birer soldular ormanda açan güller!
Alev alev ağaçlar hayvanları yaktınız, Dünyanın göbeğine nefreti bıraktınız, Sizi bildim bileli hep böyle alçaktınız, Siz mahlûk değilsiniz ormanı yakan eller, Cennet bahçelerinde açıyor şimdi güller!
Siz Hakk’a düşmansınız Kalu beladan beri, Yürü ey ehli salip yolun cehennem yürü, Ancak bu kadar olur ekmeğinin nankörü, Siz mahlûk değilsiniz ormanı yakan eller, Rahmanın gölgesinde birleşti tüm gönüller!
Yanınıza kar kalmaz bu hayvanların ahı, Elbet sizi de yakar hayvanların Allah’ı, Hiç kimse kaldıramaz bunca büyük günahı, Siz mahlûk değilsiniz ormanı yakan eller, Rahmana sığınmışlar duada sessiz diller!
Siz ruhsuz canavarlar maddenin uşakları, Yeter artık ülkemden alın şu yavşakları, Ey batının kendinden varid yumuşakları, Siz mahlûk değilsiniz ormanı yakan eller, Şeytanın askerleri için çalıyor ziller!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞEYTANIN ASKERLERİ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞEYTANIN ASKERLERİ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şairim kaleminizden sayfanıza dökülen harika bir eser okudum anlam ve akıcılığıyla güzeldi severek okudum kalemin daim ilhamın bol olsun sayfanızda nice güzel eserler görme dileğiyle selam ve sevgiyle kalın sağlıcakla
Her ağaç bir canlıdır yanan milyonlaca ağacın yanında çeşitli çiçekler hayvanlar vardır bunlar da birer canlı oldğuna göre bu vahşeti yapanlar ve yaptıranlara canlı veya insan demek yanlış olur bunlar ülkeye zarar veren yaratıklardır.Nasıl bu kadar vayan haini olabiliyorlar. Elbette yanlarında kalmayacak bu canlıların ahı.. Ciğerleri öyle bir yansın ki soğutacak söndürecek bir damla suyu bulamasınlar. Yüreğinize sağlık hocam şiir ve anlatım içerik çok güzel kaleminiz daim olsun saygılarımla
Duyarlı Yüreğine sağlık çok güzeldi çok acıklıydı, çok doğru tesbitler, yakanları Allah iki cihanda yaksın, akıcı ve anlamlıydı,kutluyorum Üstadım, Dua ve selamlarımla.
Harikulade bir şiir okudum, duyarlı gönlünüzü ve değerli kaleminizi yürekten kutlarım. Şiirinizi günümün şiiri olarak seçiyorum, gönlünüze sağlık. Selam ve saygılar.
İnsan bazen kötünün içinde iyiyi düşünmek istiyor.Ve diyorim ki inşallah kaza ile yakılmıştır diye.Yoksa şeytanın bile şapka çıkaracağı bir mahlukatlarla düzen veya düzeneğe uydurmak için yapılmışlık akla geliyor.Böyle bir durumda da ateş bile ateş olduğundan utanır.Vicdan yok korku yok düşünsenize.Duyarlı yürekten çıkmış güzel bir şiir okudum sayfanızdan.Saygılar
Duyarlı yürek, usta kalem, muhteşem bir şiir. Çok etkili, kapsamlı, anlamlı bir şiir. Ömrünüe bereket, kaleminize kuvvet, değerli üstadım. Söylenmesi lazım gelen her şey çok veciz bir üslupla söylenmiş.
Bu yapılanlar caniliktir hocam. Bunların ne bu dünyada, ne de öteki dünyada yatacak yerleri yoktur. Allah vatanıma göz dikenin gözlerini çıkarsın inşallah... Kesinlikle günümün şiiri diyorum ve Duyarlılığınızı gönülden kutluyorum. Sonsuz saygı ve selamlarımla...
Yüreğine kalemine sağlık