Bak gökyüzü kapattı ışıklarını Bir-üç nöbetinde deniz sessizce dalgalanıyor mor bir bekleyiş. Ve haykırıyor içimdeki salıncakta kalbimin sirenleri. Sallandıkça bir bağlaç bağlıyor yüreğimi. Gerçeğin şiirine kafiye arayışın şiirine imge oluyor ıslandıkça düşlerim. Nefessiz yetişiyorum satır sonuna Tüm sarışınlığıma inat esmerlik sızıyor dudağıma ’’Gece deniz ve ben..’’ Kendi rüzgarını bulan ateş gibi. İrkiliyorum aniden; alnımda karlı bir öpüş bırakıyor babam. eski bir yokuşu tutar gibi avuçları avuçlarımda. dilsiz kalışların karanlığında bürünürken sabır otuna yıldız gibi parlıyor deniz mavisi gözleri sevgiyle uzanıyorum dağını duyumsamak için toprağına..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sabır Otu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sabır Otu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgi pıtırcığım yine acıttın sol yanımı Sabır otundan bende kalmadı sende varsa alabilirmiyim kapıyı çaldım kimse yoktu sayfada nerelerdesin Sevgiler bırakıyorum kapıya sayfanı açınca almayı unutma Selam ve dua ile hoşçakalın
Öyle güzel ki, İçinde hele yaşamdan ve kendimizden bir şeyler bulduğumuzda kaybetmek istemezcesine okudum eserinizi.
Her sözde kimi irkildim kimi zaman da umuda bağlandım. Ki böyle anlarımızda sabır etmek ya da bekleye bilmesini de bilebilmek de büyük bir erdemliliktir.
Emek vererek kaleme aldığınız değerli eserinizden dolayı sizi gönülden kutlarım. Çok ama çok güzeldi.
Annem bazen kızınca babama "gök gözlü" derdi Babamda beni ve kardeşlerimi gösterir; "Benden sonra üç tane gök gözlü bırakıyorum Sana gök gözlülerden kurtuluş yok" derdi...
Duyguları ağır olanın sözleri hep sırlıdır Doğumu güneş olanın her gecesi aydınlıktır Şiir bir dünya olsada her kelimesi aydınlık bir yıldız gibiydi Okudukça açılan muhteşem bir şiirdi Şiirin derinliğindeki girdabından çıkmak kolay olmadı Tebrikler hayırlı cumalar
dilsiz kalışların karanlığında bürünürken sabır otuna yıldız gibi parlıyor deniz mavisi gözleri sevgiyle uzanıyorum dağını duyumsamak için toprağına..!
Sabırla beklemek zor ama güzel bir şey tebrik ederim ilhamınız bol olsun
beğeniyle okutturuyorsunuz şiirlerinizi Azîzem.
Saygılar, selâmlar. Esen kalın...