Sensizlik hükmü giydim gözlerimde isyanım, Celladımdır geceler karanlık dört bir yanım, Canımdan can aldığın yetmez mi artık canım? Sevdayı ne zannettin kanım üşüyor kanım!
Yüreğime açtığın gönül yarası derin, Paha biçilmezimdin beş paraymış değerin, Sol yanımda değilsin artık cehennem yerin, Bir şey bekleme benden kaldırmıyor vicdanım!
Çölde serap gibiyim attığın kuyu dipsiz, Aklıma geldiğinde titriyorum sebepsiz, Sevgisiz sevda olmaz senin ruhun edepsiz, Densiz olacaksa gül anmasın adım sanım!
Bundan sonra tövbeler işim olmaz seninle, Bunu yeni anladım gidilmez dümeninle, Yeter artık usandım oynama aşk genimle, Bu oyun burda biter darılma küçük hanım!
Aşk, seven yürekleri fendine düşürürmüş, Kul kendi günahını eliyle devşirirmiş, Herkes kendi derdini özünde pişirirmiş, Teselli oldu bana senden kurtuluş anım!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BURAYA KADAR! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BURAYA KADAR! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yitirdim ben cananı,seraplı,kumlu çölde, Yeşil başlı sunayım,kalamam kuru gölde, Muhabbeti,sohbeti,arıyorsam sam yelde, Bu sevdalı gönlüme,uyamaz böyle tanım...
Saat :13:04 27.06.2021 Yalova
Tebrikler üstadım...Anlamlı ve güzel bir şiir...Selam ve saygılarımla...
Değerli kaleminizden sayfanızda mısralara ilmek ilmek işlenmiş harika bir eser okudum içerik ve kurgusu bakımından mükemmel nice böyle güzel eserlerinizi sayfanızda görmek dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun sevgi ve selamlarımla kalın sağlıcakla
Sağlık tebrik ederim saygılarımla selamlarımı sunarım