Bırak da bir gecelik sendeki ben olayım, Sevdalı gözlerimden akan yaşlarla ıslan! Gözlerinde kaybolup ruhunda son bulayım, Sevdana ışık olsam gözlerine pusulan!
Ne olur sitem etme gönlümde yaran varken, Yüreğim mehtabında bulutları kovarken, Nasıl git derim sana seni böyle severken, Bilmez misin sevdiğim dünyanın sonu yalan!
Çığlık çığlığa hüznüm dudağımda sözlerim, Eridi dirhem dirhem bakışında gözlerim, Faydası yok derdime ısıtmıyor közlerim, Gönlümde yanan ateş gönlünden artakalan!
Bir kere de gönlünü yoluma sersen ne var? Öpüşün bir buselik gamzen gülüşüne dar, Ağrılı gecelerde sancılı düşlerim var, Manalı bakışların derdimi derde salan!
Dudakların sustu da gözlerinde delirdim, Darağacı kirpiğin ölüm olsa gelirdim, Ben seni gülistanın mor çiçeği bilirdim, Her seher ciğerime sen değil miydin dolan!
Muhtaç idim sevgine terk eyledin ne diye! Kayboldum yüreğinde niye bulmadın niye? Öldürdüğün kalbimi sana ettim hediye, Mezarda sorum sorum sor artık karayılan!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SANCILI DÜŞLERİM VAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SANCILI DÜŞLERİM VAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Meydanlarda savaştım,aşkı olan kutlu alp, Ne yiğitler dinlerim, ne devran sahibi calp, Ben yâre sevda verdim, o ise kırık bir kalp, Seni yalancı hırsız,gönlümü benden çalan!
Nurettin GÜLBEY Saat : 00:20 26.06.2021 Yalova
Tebrikler üstadım...Anlamlı ve güzel bir şiir...Selam ve saygılarımla...
Bir kere de gönlünü yoluma sersen ne var? Öpüşün bir buselik gamzen gülüşüne dar, Ağrılı gecelerde sancılı düşlerim var, Manalı bakışların derdimi derde salan! Tebrik ederim Kalemine yüreğine sağlık