Bir ana ah ederse; gökte ağlar bulutlar Kuma döner her kaya yalçın dağlar yıkılır Susuz kalır kavrulur filizlenen umutlar Pasifik okyanusu bir bardağa tıkılır. Düzgün yap dikişini viran etme yuvamı Sana derim doktor bey talan etme yuvamı.
Bir ana ah ederse; huzur girer kafese Çıkaramaz hiç kimse mecalsizdir adalet Hasret kalır sonunda alacağı nefese Hükmü ita kılınır; ağırlaşmış müebbet! Düzgün yap dikişini viran etme yuvamı Sana derim doktor bey talan etme yuvamı.
Bir ana ah ederse; toprak oynar yerinden Yanardağlar haykırır meltemler poyraz olur Milyonlarca gül ölür ananın kederinden Ötemezler bir daha bülbüller ahraz olur. Düzgün yap dikişini viran etme yuvamı Sana derim doktor bey talan etme yuvamı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sana Derim Doktor Bey şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sana Derim Doktor Bey şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kıymetli Şair Dostum, Kalemin Yüreğin var olsun Geçmiş olsun İnşallah. Yüce RAbbim Şafi İsmiyle Şifalar ihsan etsin İnşallah. ______________________ Mesaj versin kalemin Gözü açsın alemin Dilerim Can Şair'e Olmasın hiç elemin ______ Resul Civcik
Cenâb-ı Hak'tan acil şifalar diliyorum sonsuz geçmiş olsun. Bir an önce sağlığına kavuşması dileğiyle. Siz ve oğlunuz Allah'a emanet olun. En derin saygı ve hürmetlerimle. Selam ve dua ile.
Değerli şairim yüreğine ve emeğine sağlık yine güzel akıcı anlamlı ve duygunun bir inci gibi işlendiği eserinizi beğeniyle okudum sayfanızda nice böyle güzel eserler görme dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun emeğinize ve yazan kaleme saygı ve sevgilerimi sunarken Allah'ın selamı üzerinize olsun tekrar görüşmek dileğiyle kalın sağlıcakla
bir anne olarak Allah dan acil sifalar diliyorum çocuğunuza
İnşallah şimdi dahada iyidir
Selam ve saygılarımla