Bazen bırakmak lazım her şeyi oluruna Ne kadar çabalarsan o kadar kaybedersin Geçip giden zamana, bir amacın uğruna Sağlık elden gidince ’’pişmanım, yazık’’ dersin
Bulanık düşündükçe bugün veya dün ya da Başka yolları dene, çözümü vardır ama Değil mi ki gam çekmek ziyan fani dünyada Olacak olan olur, olmayanı arama
Elbette çalış yorul, elden geleni dene Sonra da geç kenara işi Allah’a bırak İçre yürümelerden bezsen de iyicene Ulaştığın yakınlık kaçtığın kadar ırak
Liman misali gönül dinlenmek lazım serde Filikalar dalgaya dayanmaz kıyı arar En doğal akışıyla rüzgâr keskin eser de Soğuk bulduğun taşı yosun yaşamla sarar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TAŞ VE YOSUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TAŞ VE YOSUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel bir şiir ellerinize yüreğinize emeklerinize sağlık Nezahat hanım bu güzel şiirinizi ve sizi tebrik eder canı gönülden kutlarım kaleminiz kavi ilhamınız bol her şey gönlünüzce olsun sağlıkla kalın iyi geceler huzur dolu mutlu yarınlar diler sonsuz saygılar sunarım...
Şiir ve Emek her mesleğin, her işin olduğu gibi, yazım hayatının da kendine özgü zorlukları ve mutlulukları var sen bunu güzel sunuyorsun Nezahat abla tebriker
Okumaktan mutluluk duyduğum kaleminizden yürekten süzülüp gelen harika duygularla yazılmış harikulâde şiiriniz için kutluyorum tebrikler. Dün site uzun süre arızalıydı ne şiir okuyabildik ne de yorum yazabildik. Sonsuz selam ve saygılarımla.
Can Nazom şiirin her zaman ki nahifliğinde ve güzelliğindeydi. Dün siteden kaynaklı sorunlar yüzünde şiirine yorum getiremedim sadece beğenebildim. Yürek sesine ve gül yüreğine gönül dolusu sevgilerimle. Uzaklara selamlarımla...
Serap'ım şiirden sonra yoğun nöbet akışına girdim, dün izinli olup bugün yine akşama hasta bir arkadaşın yerine gireceğim. Sonrasında bir hafta izinliyim eğer acil çağrılmazsam. Bu arada inan ki unuttum, yorumunu tekrar okuyunca hatırladım. Evet o gün bende astım ama ardından siteye giremedim, hatta ertesi günde. Her şey, hepimiz için geçerli. Üzülme olur mu. Ben de uğrayamasam da gönüller bir olsun. Ne zaman gelirsen gel başımın üstünde yerin vardır, gönüldesin diyor sevgilerimi sunuyorum.
Sayfanızda yüreğinizin sesi mısralarda vücut bulmuş şekliyle güzel bir eserinizi beğenerek okudum nice böyle güzel eserler görme dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Marifet kuzu olup kurta boyun uzatmak değil marifet Yunus olup Rabbine boyun bükmektir. Değerli kalem yüreğinize emeğinize kaleminize sağlık hayırlı Ramazanlar
Takdir, tedbirin her zaman üstündedir. Olduğu gibi kabul edip hayatı, eleştirmeden, neden-niçin diye sormadan, kırmadan, dökmeden, şu uç günlük ömüre hoş bir seda bırakarak ulaşılmalı menzile. Zira ölüm diye bir şey var, hesap diye bir şey var, vicdan diye bir şey var. İnsanı kamil bir şahsiyetin tecrübelerine binaen hayat dersi niteliğinde harikulâde bir eser okudum sayfanızda sayın üstad. Çoook güzel, çok başarılı bir şiir kaleme alınmış. Tebrik ve saygılarımla. Sağlıcakla kalınız, vesselam..
Taş ve yosun. Misal olmuş siire. Insanlik ve yaşam dile getirilmiş şiirde. İşleyen demir misali çalışmak,aktif yaşamak anlatılmış şiirde. Çok güzel harika bir şiir. Kutluyorum sizi. Yüreğinize sağlık.
Artık günün son şiirini okudum diye düşünüyorum. Bu yorgunluğun üzerine çok güzel gitti şiirin abla. Ellerin, yüreğin dert görmesin, çok ve güzel yaşayasın inşallah.